Volledige versie bekijken : Vista opnieuw installeren



reddevel
17 October 2009, 10:01
Ik zou vista opnieuw moeten installeren daar ik in de laptop een nieuwe HD moet steken nu is mijn vraag of ik hier zelfde te werk gaat als bij een desktop het is een medion MD 96290

zariash
17 October 2009, 15:44
Ik zou vista opnieuw moeten installeren daar ik in de laptop een nieuwe HD moet steken nu is mijn vraag of ik hier zelfde te werk gaat als bij een desktop het is een medion MD 96290
is er geen garantie meer op.
grtjs

reddevel
18 October 2009, 08:50
is er geen garantie meer op.
grtjs

het is een gekregen laptop die ik wil gebruiken om ervaring op te doen met een laptop daar ik hier helemaal geen ervaring mee heb en dit is dus een goede kans dus ben ik niets met garantie.

Elboulle
18 October 2009, 17:58
Voor mijn part is dat net hetzelfde als met een desktop. En zoals je zegt is het om ervaring op te doen,dus....Waar wacht je nog op???

Groetjes!!

ybr
18 October 2009, 20:39
Ik zou vista opnieuw moeten installeren daar ik in de laptop een nieuwe HD moet steken nu is mijn vraag of ik hier zelfde te werk gaat als bij een desktop het is een medion MD 96290

Na aankoop van een laptop moet je meestal een herstelschijf maken. Daarmee kan je dan alles terug installeren.

reddevel
19 October 2009, 15:30
wat die herstelschijf betreft staat in mijn eerste bericht dat hij al naar de fieliestijnen was als ik hem in mijn bezit kreeg, kapotte HD heb hier een nieuwe ingestoken.
En wat het installeren betreft is achter de rug en vlot verlopen inderdaad net het zelfde als desktop toch bedankt allen voor jullie reacties. (y)