Volledige versie bekijken : Wie kan er ne printer herstellen Epson Rx520



welsey1983
21 October 2009, 12:39
Hallo iedereen,

tot op heden werkte men all in one van Epson heel goed tot plotseling men papier er scheef uitkwam,na wat informatie gevraagd in de vriendenkring vertelden ze me dat er 1 vd rollementje kapot zouden zijn,wie kan en kent er iets van herstellingen van printers?
Ben van Antwerpen,maar als deze kost te duur is koop ik me ne nieuwe want voor 100€ heb ik nen nieuwe all in one van Epson

Groetjes

J.W.
21 October 2009, 13:34
Waarschijnlijk zal niemand dat kunnen (of willen) doen.
Printers voor thuisgebruik zijn nu eenmaal wegwerpartikelen geworden.
Hoe moet men aan onderdelen komen?
Deze zijn niet in de handel te verkrijgen.
Tegenwoordig is het zo:
- nog onder garantie: krijg je een nieuwe
- niet meer onder garantie: koop je een nieuwe

Fakke_Berto
21 October 2009, 15:53
Dat is hoogstwaarschijnlijk maar een kleinigheid. Eén van de rubberen rolletjes die vervuild is waardoor hij aan de ene kant het papier wel binnen trekt en aan de andere kant niet. Of er zit iets in. Het is in elk geval gemakkelijk op te lossen voor een handige Harry.

welsey1983
21 October 2009, 16:17
Printer is niet meer onder garantie en had hem graag laten repareren.

Ik zal de printer eens terug opstellen en kijken naar de rubberen rolletjes.Ik zie niks in de printer zitte waardoor het zou kome,heb al van alle hoeken gekeken en hoor ook niks los zitte als ik er stillekes met schud !!! Merci voor de snelle reactie's

namaste
21 October 2009, 17:47
Ja het zou belachelijk zijn als je er 100 euro tegenaansmijt omdat je papier er scheef uit komt.
Misschien heb je/iemand terwijl hij aant printen was, aan het papier getrokken (omdat je dacht dat ie al klaar was) en zo van binnen iets scheef getrokken.

Kijk gewoon naar alles was symmetrisch is of beter gezegd was binnen in de printer, en kijk en denk na of het daaraan ligt :)

welsey1983
22 October 2009, 17:13
Iemand vertelde me dat ge er een blad schuurpapier moet laten doorgaan om terug grip te maken op die rubbers,nog nooit gehoord !!! Iemand hier wel?

Fakke_Berto
22 October 2009, 19:54
Ik denk niet dat het erg gezond is om er een blad schuurpapier door te laten lopen. Om die rubbertjes te kuisen kun je een potlood met een gommetje achteraan (of een gewone gom) gebruiken om die lichtjes tegen de rubbers te drukken terwijl je de sheetfeeder gebruikt.

ybr
22 October 2009, 20:39
Ik denk niet dat het erg gezond is om er een blad schuurpapier door te laten lopen. Om die rubbertjes te kuisen kun je een potlood met een gommetje achteraan (of een gewone gom) gebruiken om die lichtjes tegen de rubbers te drukken terwijl je de sheetfeeder gebruikt.

Of kuisen met een product waar alcohol in zit ( zoals instanet, dat is om ruiten te kuisen ) . Dit kan ook helpen.

welsey1983
23 October 2009, 04:34
ALs ik van het weekend tijd heb ga ik de gom en instanet eens probere,met wat geluk werkt de printer terug.

welsey1983
27 October 2009, 17:47
Vandaag de tijd genomen op de printer te demonteren en te reinigen en alles werkt terug.Bedankt voor jullie reactie's

*** mag een slotje op ***