Volledige versie bekijken : openen van pagina



Gentil
29 October 2009, 07:04
Op de site van " Cipriaan De Rore " kan ik meer dan de helft van de pagina's niet openen.
Is deze site nog niet volledig afgewerkt of komt de oorzaak van mijn pc.?
Laptop HP - Ubuntu
Met dank voor het antwoord

Gentil :)

Peter.B
29 October 2009, 07:13
geef ons eens de link van de site.

Gentil
29 October 2009, 13:29
www.cypriaanderore.be

peenif
29 October 2009, 14:57
Lijkt inderdaad aan de site te liggen - klik eens links op de link 'De bronnen (muziek)' dan verschijnt dit : <!--
----------------------------------------------
-->
________________________________________

Pagina laatst bewerkt :12/102009
Eigen Code : #01_Partituurbronnen

Indien je nu dit kopiëert en plakt in kladblok bijvoorbeeld krijg je dit :



Printversie (http://www.cypriaanderore.be/NL/01/01_PartituurBronnen_P.htm) De muziek van Cypriaan De Rore in de partituurbronnen

Inleiding

Op deze pagina vindt men de lijst van de partituurbronnen waarin minstens één werk van De Rore is opgenomen . Deze lijst is chronologisch opgesteld.
Met ‘partituurbronnen’ bedoel ik zowel gedrukte werken als manuscripten. In deze lijst vemelden we enkel deze partituurbronnen die tot ongeveer 100 jaar na het overlijden van Cypriaan De Rore zijn uitgegeven. De laatste uitgave die ik tot nu toe gevonden heb dateert van 1654. Voor zover ik vandaag weet moeten we wachten tot de vorige eeuw om terug heruitgaven te zien verschijnen.

...

<!-- ----------------------------------------------------------------------- --> Pagina laatst bewerkt : 12/10/2009
Eigen code : #01_PartituurBronnen

Heel eigenaardig : moet iets met de codering te maken hebben denk ik.

Gentil
29 October 2009, 19:27
Dank voor de hulp :good:

Gentil

Fck_
29 October 2009, 20:24
Bij mij werkt de site toch helemaal lijkt me .. (Google Chrome) .

carl
29 October 2009, 22:02
Vermoedelijk ligt het aan firefox, een alternatieve browser miss eens proberen (op dit moment kan ik enkel op konqueror kome :damn: )
Bij mij geeft hij alles trouwens goed weer (safari, laatste versie op mac osx)

Gentil
30 October 2009, 13:39
Pc echtgenote met Windows XP,zelfde resultaat als Ubuntu 8.04 niet op een normale wijze te openen,wel kopiëren en plakken.
Dank aan iedereen voor de hulp
gentil :)

toch raar !

peenif
30 October 2009, 14:32
Met welke browser Gentil? Bij mij gaat die site zonder problemen met Internet Explorer - met Firefox daaarentegen enkel met copy/plak (hier ook Windows XP SP3).

Gentil
30 October 2009, 15:21
Met welke browser Gentil? Bij mij gaat die site zonder problemen met Internet Explorer - met Firefox daaarentegen enkel met copy/plak (hier ook Windows XP SP3).



met Firefox daaarentegen enkel met copy/plak (hier ook Windows XP
Ubuntu met Opera, kan alles openen behalve streamers beluisteren dan krijg ik deze melding

http://i38.tinypic.com/bhywoy.png

Internet explorer ? pas van avond na te zien.
Opera op laptop( enkel Ubuntu) gedownload was een + punt ,kan dan tenminste de site openen.

Snakey
30 October 2009, 19:50
Dat komt door de webmaster, door een verkeerd gebruik van relative/absolute paden naar pagina's, en ook verkeerde gebruik van (back)slashes