Volledige versie bekijken : Sennheiser audio kabeltje



Nijntje666
29 October 2009, 17:42
Beste vrienden, ;)

Ik heb sinds 2 weken terug opeens een vaag probleem met mijn Sennheiser oordopjes voor mijn iPod Nano. Ik wilde zoals gewoonlijk op school even op m'n gemak muziek luisteren terwijl we praktijkopdrachten gingen doen over Microsoft Server. Toen kwam ik er opeens achter dat mijn linker oordopje niet meer functioneerde als behoren. Deze had ik nog geen jaar geleden aangeschaft bij een Dixons filiaal in Roosendaal (waar mijn school zich bevind). Ik heb daarnet even gekeken of hij het nu wel weer doet (alsof hij het nu wel opeens zou doen :lol: ) maar weer deed hij het niet goed.

Als ik in het kabeltje druk (iets voor het plugje waar hij de iPod ingaat) doet hij het wel, maar dan moet ik hem zo vast houden, enige beweging en hij valt weer uit. Ook is er géén kabelbreuk te zien en ze zijn ook niet opgevouwen geweest.

En natuurlijk mijn allerlaatste redmiddel: het garantiebonnetje... Dat heb ik niet meer :cry: . Weten jullie iets om het nog te redden, of wordt het gewoon terug gaan naar de Dixon in de hoop dat ze me een nieuwe geven zonder het garantiebewijsje?

Bij voorbaat dank :good:

Baloeke
29 October 2009, 23:00
De kabelbreuk kan inwendig zijn, zodat je dit langs buitenaf niet kan zien.

Je kan natuurlijk terug gaan naar het verkoop punt, en hopen dat ze via hun kassa (tegenwoordig staan veel aankopen geregistreerd bij de winkel) kunnen zien wanneer je dit hebt aangekocht

Nijntje666
29 October 2009, 23:36
Dat is waar ja, waarschijnlijk is het niet geregistreerd want ik heb geen pasjes van ze. Anders weer €20,- lichter door zo iets doms... ;)

carl
31 October 2009, 12:56
Dus als je in de plug knijpt werkt het wel ? Je kan anders een goed spannend stukje (isolatie)tape errond draaien ?
Probeer wel iig om eerst eens ermee terug te gaan voor je zelf reparaties gaat uitproberen ;)

Nijntje666
31 October 2009, 21:33
Klopt, dat zal ook weinig nut hebben want als ik het indruk en ik verlicht de druk een beetje dan heb ik al geen geluid meer, zo nauw komt het...
ik zal volgende week wel even terug gaan als ik toch weer naar school moet :)