Volledige versie bekijken : Registry Winner



Phil O'Sophe
31 October 2009, 14:18
Heeft er iemand ervaring (goede of slechte) met dit programma?
Nederlandse versie is mogelijk; gevraagd naar registratie.

Staat waarschijnlijk (nog) niet in de lijst van de "Downloads".

Dank voor iedere reactie.

Dopey
31 October 2009, 17:20
Net gedownload en ga het eens testen....:good:

Update: Ccleaner vond 16 fouten in mijn register, Registry Winner maar liefst 1198!!!! Nu weet ik het ni meer, ik heb altijd vertrouwd op CC, durf ni goed door te gaan. Zal het nog eens testen in Virtualbox om te zien of die applicatie ni teveel opkuist

Dopey
31 October 2009, 17:37
Net getest in een nieuwe win 7 installatie in Sun Virtualbox, 556 fouten gevonden in het register, maar om ze effectief te herstellen moet je een serial aankopen.....niet zo erg gratis dus.....afvoeren die handel.....:evil:

berger
31 October 2009, 18:06
CC is wel degelijk goed hoor. Maar als ik CC laat lopen, en direct daarna een betrouwbaar betalend programma zoals WinASO vindt deze laatste nog eens 50 à 100 fouten. Maar er zijn veel zogezegd gratis programma's die enkel scannen, heel veel fouten vinden, vaak beweren dat ze enkel kunnen verbeterd worden door dat programma, maar je moet dan wel eerst betalen. Ik vind dat gewoon oneerlijk.

PeterN
31 October 2009, 19:31
Is enkel een verkoopsargument. Nooit op ingaan, allé, ik ga er nooit op in ;)

Phil O'Sophe
31 October 2009, 19:50
Heb al dikwijls dergelijke dingen meegemaakt: véél beloven ... als je het
product aankoopt (gratis proberen dus, maar niet opkuisen).

Na toepassing van CCleaner met Registry Winner nog meer dan 900 fouten
gevonden, maar dan gewoon gestopt, niet geregistreerd dus.

Bedankt maatjes voor de bevestiging van mijn "ondervindingen :bow:.

compuchrisje
31 October 2009, 21:00
Als ik over één ding al kan meespreken, is het wel over 'ruimertjes'. Als je systeemregister echt 1100 of meer fouten zou hebben, liep het al veel langer in de soep. Zeker met combinaties van registertweakers of -ruimers wordt het gevaarlijk. Hou je bij ééntje dat al langer gekend is, zoals CCleaner dus. Met schijfopruiming worden ook al wat bestanden geëlimineerd, als je na een manuele opruimbeurt van nutteloze bestanden (kopietjes van kopietjes van kopietjes...) klaar bent, vergeet ook niet het suffe werkje: defragmentatie van je harde schijf. ;)

De Hulk
1 November 2009, 02:10
Glary Utilities is ook wel een goed en veilig programma. Let wel goed op waar je mee bezig bent! Als je iets niet weet, leg dit dan voor op het forum.

Dopey
1 November 2009, 17:33
Als ik over één ding al kan meespreken, is het wel over 'ruimertjes'. Als je systeemregister echt 1100 of meer fouten zou hebben, liep het al veel langer in de soep.

Dat dacht ik dus ook al hé, en alles draait hier soepel (op een corrupt geraak pst-bestand verleden week na :cool:) Volgens mij zien deze van dit soort probeerversies veel meer "fouten" dan er in werkelijkheid zijn. Een lege registersleutel na een deïnstallatie hoeft geen fout te zijn, om maar een voorbeeldje te geven.

@ De Hulk: Groot gelijk ;)

Phil O'Sophe
1 November 2009, 19:45
Hier mag een slotje op. ;)