Volledige versie bekijken : printer 5550 hp



BETHS
2 November 2009, 15:18
Goedenmiddag. Een vraag over mijn printer HP 5550. Tijdens het uit printen kreeg ik de boodschap dat mijn inktpatroon leeg is. Heb hem laten bij vullen,koppen schoon laten maken en event. luchtbel verwijderd. Maar helaas geen oplossing. De boodschap zwarte inktpatroon werkt niet correct kreeg ik toen op mijn scherm. Dus ik dacht cartridge kapot en ben een nieuwe gaan kopen.Helaas ik kreeg hem niet aan de praat. Toen heb ik de kabels, elektra er af gehaald, gewacht en overnieuw er in gezet. 10 keer cartridge er in en er uit gehaald. Van alles geprobeerd. Printer naar mijn gevoel goed schoongemaakt, stofzuiger op er gezet. (je weet maar nooit). Maar helaas.... geen succes! Nu heb ik de zwarte er uit en print ik alleen nog maar met mijn 3 kleuren. Gaat goed, maar langzaam. Dus volgens mij werkt het besturingsprogramma wel. Nou ja, ik wordt er kriegeleg van. Misschien weet U nog een oplossingetje? Vriendelijk Dank BETHS :cry:

Baloeke
3 November 2009, 00:17
Welk type printer is dat juist
HP heeft in de categorie 5550 verschillende types,

laserprinter
Photosmart
Deskjet 5550 kleureninkjetprinter

BETHS
9 November 2009, 12:42
Het is een deskjet 5550 HP. Maar ik ben tot de ontdekking gekomen dat het houdertje waar het inktpatroon in gaat de klemmetjes kapot zijn. Daarom kunnen de kontaktpunten elkaar niet raken. Hij wordt niet goed aan geschoven.Vandaar dat hij niet af drukt natuurlijk. Maar nu heb ik hem met hele stevige plakband in de houder geplakt en gaat prima. Hij drukt gewoon af. Maar ja, dat blijft natuurlijk niet goed functioneren. Maar voorlopig gaat het nog. Zonde van mijn nieuwe cartridge!!! In ieder geval bedankt voor de reactie.

Baloeke
11 November 2009, 23:55
Toch een handige tip, om zulk probleem, al dan niet tijdelijk op te lossen.