Volledige versie bekijken : Register sleutel verwijderd...



Jona07
2 November 2009, 23:27
Beste,

Perongeluk heb ik een register sleutel verwijderd en kan ik niet meer in mijn systeem geraken.
De welke ik heb verwijderd is WINLOGON dit zou een deel van het net framework programma van windows dat gebruik maakt voor het inloggen in windows ?
Nu na het verwijderen geraak ik niet meer in windows zelt niet in veilige modus :s
Het enigste dat ik zie is het bekende inlogscherm, maar daar moet ik mijn username en pass invullen maar die heb ik nooit gehad dus kan ik nu niet meer inloggen :s
Weet iemand mss een standaard passwoord waarmee ik wel ng kan inloggen?
Het laatste dat ik wil is opnieuw reinstallatie van xp !

azziplekkus
3 November 2009, 00:42
het is inderdaad niet slim om in het register te klooien zonder dat je weet wat je doet :)

als je de windows cd nog hebt, kan je proberen om herstellen uit te voeren

Jona07
3 November 2009, 01:02
Jah kan ik doen maar wordt bij herstellen niet alleen het mapje documents en settings behouden ?
Met administrator kan ik inloggen maar tegelijktijd meld hij zich direct weer af dus geraak ik er ng steeds niet in :(

yanish1005
3 November 2009, 01:12
met herstellen word je windows hersteld :)

EdGi
3 November 2009, 01:30
Hoi,
hoop dat probleem inmiddels opgelost is, indien niet, probeer het standaard XP programma "Systeemherstel" met het ingeven van een datum voordat het probleem geschapen werd.
Succes :-)
EdGi

J.W.
3 November 2009, 02:36
Hoi,
hoop dat probleem inmiddels opgelost is, indien niet, probeer het standaard XP programma "Systeemherstel" met het ingeven van een datum voordat het probleem geschapen werd.
Succes :-)
EdGi

Hoe ga jij systeemherstel gebruiken als de pc niet meer opstart?????

Fck_
3 November 2009, 02:40
Gewoon de CD erin en Opstartherstel doen?

Dopey
3 November 2009, 10:43
Juist WoYa, opstarten met de cd en dan sysyteemherstel uitvoeren.....moet op 10 min gefixt zijn

Jona07
3 November 2009, 11:27
Ok!
Bedankt al voor de vele reacties (:
Maar ik moet dus niet mijn xp opnieuw installeren ? Want als ik dat doe ben ik mijn systeemherstelpunten toch ook kwijt ?
Ik heb 2cd's van windows: op de ene kan ik kiezen tussen, Repair existing windows, nederlandse installatie (alles wordt geformatteerd), ofwel installeren van recovery console.

Op de andere cd dan: kom ik op een blauw scherm waar ik kan kiezen tss verschillende talen en MS-dos.
Als ik bv. nederlands kies dan verschijnt een grote rode waarschuwing van systeemherstel en aansprakelijkheid etc
Dan komt er systeemherstel met gegevensbeveiling en zonder.

Mijn vraag is nu welke ik moet kiezen ofwel die Repair existing windows van den 1ste cd ofwel systeemherstel met gegevensbeveiliging.
Mij lijkt het 2de maar ik wel gwn zekerheid zodanig dat ik hierachter ng naar een vorig herstelpunt kan gaan (:

Dopey
3 November 2009, 14:30
Ik zou ook voor het tweede gaan, maar wacht mss nog even op reaktie van andere forumleden, 2 meningen zijn altijd beter dan 1 hé ;)

azziplekkus
3 November 2009, 15:19
srry dat ik tegendraads doe, maar ik denk dat je best van de eerste CD opstart, en herstellen gebruikt.

yanish1005
3 November 2009, 15:34
ik volg azziplekkus.