Volledige versie bekijken : Bedrogen ! [ 4AllClients ]



Fck_
3 November 2009, 17:03
Minatica'ers ,

Als eerste: Staat dit op het goede forum? Wist niet echt waar ik het moest bijzetten :P .

Mijn verhaal: Ik had een nieuwe Wifi Adapter nodig! Maar omdat ik niet zoveel tijd had om er eentje te gaan kopen, wou ik er snel eentje online bestellen! Ik kwam uit op de site : www.4allclients.be . Zag er goed uit enzo, Adapterke besteld!

Met verzending koste het 41,66euro. Maar de verzending duurde wat lang, dus ik stuurde een mail om te vragen waar het bleef, kreeg ik te horen dat de financiele dienst geen betaling van mij ontvangen had ! Maar dat was dus wel zo.. Nog veel mails gestuurd , maar helemaal niets terug gekregen ..
Na wat google'n heb ik nu ontdekt dat 4allClients dus heel wat mensen oplichte enzo :/ . Maar mijn geld is dus weg ! Ik geraak nu trouwens ook niet meer op de site.

Weet iemand wat ik nu kan doen? Of hoe ik mijn geld eventueel kan terug krijgen?

Bedankt!

Fck_
3 November 2009, 17:16
Dit vind ik hier ook net .

Webshop 4AllClients is failliet verklaard

Door Olaf van Miltenburg, vrijdag 30 oktober 2009 11:13
Submitter: DJSmiley, views: 31.152

De rechtbank in Almelo heeft woensdag het faillissement van webwinkel 4Allclients uit Hengelo uitgesproken. De internetwinkel had al tijden te maken met klagende klanten en was eerder onderwerp van discussie in Tros Radar.

4Allclient is woensdag officieel failliet verklaard. De Hengelose internetwinkel 4Allclients werd in maart van dit jaar door de mangel gehaald in een uitzending van Tros Radar. Het consumentenprogramma kwam in actie nadat het diverse klachten kreeg over de levering door de de webwinkel. Producten die op voorraad zouden zijn, bleken dit niet te zijn en klanten die daardoor hun bestelling geannuleerd zagen worden, zouden moeite moeten doen hun geld te krijgen.

Mede om deze reden werd 4Allclients vanaf januari dit jaar niet meer opgenomen in de Pricewatch van Tweakers.net, terwijl dit lange tijd een relatief grote shop in de prijsvergelijker is geweest. De shop had al te kampen met slechte reviews van klanten. Ook andere vergelijkingssites verwijderden de shop vanwege de handelwijze van het bedrijf uit Hengelo. Klanten die nog geld tegoed hebben van 4Allclients wordt aangeraden contact op te nemen met de curator.

Bron: http://tweakers.net/nieuws/63421/webshop-4allclients-is-failliet-verklaard.html

berger
3 November 2009, 17:23
Blijkbaar bent u niet het enig slachtoffer, het internet staat vol met zulke gevallen.

En dit staat ook op het net : De Belgische consumenten hebben volgens cijfers van de Federal Computer Crime Unit vorig jaar vermoedelijk 30 miljoen euro verlies geleden als gevolg van internetfraude bij online aankopen

Als deze organisatie failliet is zou ik me niet te veel illusies meer maken.

Fck_
3 November 2009, 17:26
Ik vrees er ook voor :/ .
Was ik toch maar bij Bol.com gebleven =P . Mr zij versturen geen apparaten naar Belgiƫ :( .

Baloeke
3 November 2009, 17:27
Rare is dat er nergens (of zie ik erover) waar je de curator kan vinden.
Je kan misschien eens raad vragen aan Test-aankoop (http://www.test-aankoop.be/contact-p138097.htm).

Fck_
3 November 2009, 17:28
Een e-mail adres vind je niet , maar wel zijn adres dacht ik .. Een brief sturen dus.

Test-aankoop ,goed idee Baloeke!

yanish1005
3 November 2009, 20:57
rekeniguitreksel bewaren, Woya, en je kunt klacht indienen op www.ecops.be.

compuchrisje
3 November 2009, 23:42
Bij faillissementen zijn de gewone burgers de laatsten waar ze tegoeden aan zullen uitbetalen, dus leg je bonen daar niet op te weken. Eerst komt de overheid, dan de schuldeisers, dan het gerecht en wat rest, mogen de klanten verdelen. De moeite niet om er zelfs voor op te staan dus.
Probeer het eens bij degelijke online leveranciers, die al bewezen hebben betrouwbaar te zijn... maar ik mag geen linken geven.

Fck_
3 November 2009, 23:46
Klacht heb ik ingedien ;) !
Thx Yanish .. Eens zien wat ze ermee gaan doen.