Volledige versie bekijken : Samsung Star schermblokering



SecuGuard
7 November 2009, 23:02
Zijn er mensen die de Samsung Star hebben en die al hebben gevonden hoe je ervoor kan zorgen dat als je gebeld word of zelf wil bellen dat het scherm niet automatisch op slot gaat?
Ik vind dit zeer vervelend als ik in de wagen zit ofzo en ik krijg telefoon, dan kan ik wel opnemen, maar moet ik eerst het scherm unlocken voor ik hem op speaker kan zetten.

heb er al op zitten googlen enzo, maar kan niets vinden.
Daarom hoop ik dat er hier mensen zijn die dit al wel hebben kunnen uitschakelen ofzo.

grtz

Baloeke
7 November 2009, 23:18
Zit daar geen bleutooth in? Op mijn GSM (nokia) heb ik dat. Als ik telefoon ontvang hoef ik zelfs niets te doen. GSM is verbonden via Bluetooth met de autoradio. In mijn profiel van de GSM, staat bij headset (de bluetooth verbinding) automatisch antwoorden aan.

Misschien eens zoeken in die richting

butskristof
7 November 2009, 23:27
Ik denk dat hij de telefoon niet met de radio connecteert maar gewoon achter het stuur belt.
Dit is niet zeer veilig en daarom zou ik je toch aanraden van een handsfree set te kopen voor in de auto.
Grtn,
kristof.

SecuGuard
7 November 2009, 23:27
die heeft inderdaad bluetooth, maar mijn radio heeft dat niet :p

Baloeke
7 November 2009, 23:40
Heb je geen headset? Daarmee kan ook handenvrij mee gebeld worden.
Trouwens bellen met een GSM achter het stuur, als je deze vast hebt, kan de schatkist weer wat rijker maken

yanish1005
8 November 2009, 05:38
misschien een domme opmerking maar op mijn nookia moest ik gaan naar instellingen en automatische toetsenblokkering opheffen. misschien helpt dat.