Volledige versie bekijken : Internet>offline in IE



smulders0606
8 November 2009, 18:37
Terwijl ik bezig ben op Internet Explorer komt er soms een venster om verbinding te maken, hetgeen dan mislukt. Als ik dan bij Extra>offline werken uitvink kan ik weer gewoon verderdoen. Het is dus niet dat m'n verbinding weg is want met Firefox heb ik dit probleem niet en kan ik gewoon verderdoen. Best wel irritant want dit komt vrij frequent voor! Is hier iets aan te doen? Waarschijnlijk ergens iets bij m'n instellingen verkeerd gezet ofzo?

Dopey
8 November 2009, 19:53
Maar als je IE opstart vindt hij de verbinding wel? Ik wil zeggen dat IE standaard off line opstart?
Je kan het volgende al eens nakijken:
Open je register editor (Klik op start, uitvoeren, typ dan regedit)
Zoek naar de volgende sleutel: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Curr entVersion\WebCheck
Hier vind je twee sleutels die als waarde "auto" moeten hebben: LoadSens en LoadLCE

http://img503.imageshack.us/img503/9281/naamloosgu.png

smulders0606
9 November 2009, 16:22
Maar als je IE opstart vindt hij de verbinding wel? Ik wil zeggen dat IE standaard off line opstart?
Je kan het volgende al eens nakijken:
Open je register editor (Klik op start, uitvoeren, typ dan regedit)
Zoek naar de volgende sleutel: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Curr entVersion\WebCheck
Hier vind je twee sleutels die als waarde "auto" moeten hebben: LoadSens en LoadLCE


Deze staan beide op auto. Computer maakt automatisch verbinding bij het opstarten, het is dus niet zo dat ik handmatig verbinding moet maken of dat de verbinding wegvalt. Misschien best eens modem herinstalleren aan de hand van CD. Of verbinding opnieuw instellen.. IE start overigens niet in offline modus op.

PeterN
9 November 2009, 18:11
Een modem installeren met een cd? 'k heb nog nooit een cd gedraaid voor een modem, router of iets dergelijks;)

Zoals je het probleem omschrijft heb je enkel problemen met internet explorer, klopt dat?. Zo ja, zal je modem daar niks aan veranderen. Het moet dan gezocht worden in IE zelf. Als FireFox wel altijd perfect draait bevestigt dat het probleem in IE zit?

Welke versie IE heb je? Heb je al eens geprobeerd de standaard waarden terug te zetten (Extra/options en daar tabblad geavanceerd. Onderaan drukknop standaard waarden)