Volledige versie bekijken : Ati catalyst install manager



Derikken
15 November 2009, 11:34
Hallo,
Ik heb een vraagje.Ik ga binnenkort een ugrade doen naar mijn pc van windows 7.Maar nu heb ik een compatibilteit laten doen door upgrade advisor en ik zou dit proggramma eerst moeten verwijderen en daarna terug opzetten.Vooreerst wat zou dit programma willen zeggen?Kan ik zonder dit programma als ik het daarna niet meer vind?En welk nut heeft dit programma?Kan dit problemen geven als ik het erna niet meer opzet?
Sorry dat ik je daarmee lastig val want zou echt niet weten hoe ik deze vraag op welk onderdeel moet stellen.
Toch bedankt op voorhand,
Erik
Systeem
Acer
Aspire 7535
AMD athlon(tm)Dual-Core QL-64 2,10 ghz
geheugen 4,00 gb
32-bits besturingssysteem

patje0016
15 November 2009, 15:38
dees programma is om je ATI grafiche kaart uptodate te houden,maar dat kan ook manueel,als je naar deze site gaat: http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx . dus erg kan het niet zijn als je het verwijderd. p.S nadien niet vergeten je grafiche kaart uptedaten . grtz patje0016

Derikken
15 November 2009, 21:09
Bedankt voor de inlichtingen.Nu weet ik wat mij te doen staat.Ik heb vista home premium.Had geluk dat ik voor 14,50 euro deze upgrade van windows 7 kon aanschaffen aangezien ik deze pc nog maar een paar maanden heb.Heb mail gekregen dat betaling in orde is en dat ik de installatie dvd upgrade windows 7 in de bus zal krijgen.Nu hopen dat alles in orde komt zonder teveel problemen.
Toch nog eens bedankt PATJE!!!!!!!!!!!!!!