Volledige versie bekijken : Computer kuisen



Geraar
16 November 2009, 20:58
Ik heb al veel programmatjes om je pc te kuisen en TERUG VLUGGER TE DOEN WERKEN geprobeerd zoals bv winutilities en ccleaner enz... maar ik merk nooit een verschil na de opkuis. Het enige tot nu toe waardoor je pc vlugger gaat is formateren maar dat wil ik nu niet. Bestaat er geen enkel programma dat werkelijk je pc opkuist en terug veel vlugger maakt?

Alvast bedankt.

Dopey
16 November 2009, 21:11
Ik neem aan dat al die progjes mee opstarten tesamen met Windows? Als er teveel draait gaat Windows op den duur vertragen. Je kan met CCleaner bepalen welke programma's er mogen opstarten (onder de knop van gereedschap). Het zal er dus om gaan om te bepalen welke progjes en services mee mogen opstarten en blijven draaien. Een overvol register wil ook al wel eens een oorzaak zijn, en niet te vergeten malware en virussen. Mijn raad....scan alles eens goed door (bv met Malwarebytes (http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malwar/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button)) en kijk eens goed na welke services je nodig hebt en welke niet.:good: