Volledige versie bekijken : Netwerk geeft geen internet connectie meer



Sille
16 November 2009, 23:04
Hallo iedereen,

kheb sinds een uur last met verbinding met internet. Kan wel connectie maken via één of andere raar internet bbox2-cdd4. Wat dit ook is weet ik niet ze.

Als ik connectie maak op mijn netwerk krijg ik wel locaal internet.. Maar verder gaat het niet..

Pff weet iemand tips voor het terug instellen van mijn netwerk. peins dat ik het best is volledig instel.:wall:. Maar ben echt een leek op dat vlak :wall:

PeterN
16 November 2009, 23:10
Je hebt telenet? Het gaat van uw modem naar uw router. Er is daar niet veel in te stellen hoor, of heb je in uw modem zitten rommelen :D

Sille
16 November 2009, 23:15
ik heb telenet. Het gaat inderdaad van de router naar de modem. En zo plots geeft hij geen connectie meer. Kheb gwn updates van windows gedaan en voila het spel wilt ni meer.

PeterN
16 November 2009, 23:26
Daar uw lokaal internet nog gaat is het de router die verbinding met telenet is verloren. Deze eens uittrekken en terug insteken.
Mocht dat niet helpen is er iets mis met je telenet modem. Ook hier weer de grote middelen:D uittrekken, samen met de router. Paar minuutjes wachten en modem eerst terug insteken, dan router.
Indien nog problemen kan het zijn dat iets mis is met je telenet modem of dat telenet ergens werken bezig is.
Btw hoe surf je dan nu?