Volledige versie bekijken : Probleem



Eindie
26 June 2005, 13:17
ik heb van een vriend een Geforce 4 MX440 gekregen en geinstalleerd op mijn pc.
maar nu heb ik het probleem dat mijn pc altijd maar vast geraakt.
heb al een format gedaan!

weet iemand wat ik kan doen?

Greetz!!

g_man
26 June 2005, 13:36
Leg je problem eens iets beter uit aub, zal makkelijker zijn om te helpen. Loopt hem gewoon vast tijdens het gebruik, of tijdens het gamen? Krijg je foutmeldingen? Zo ja welke? Heb je de (juiste) drivers geïnstalleerd? Ook je mobo drivers terug geïnstalleerd? Hoe zijn je temps?
Kortom genoeg info geven ;)

Eindie
26 June 2005, 13:43
ik heb hier niet zo veel ervaring mee.

als ik ongeveer een paar minuutjes de pc heb opstaan loopt hij gewoon vast. kan ik nix meer doen behalve resetten. heb nog niet gegamed.

heb mss wel een oude driver er opstaan, maar ik weet niet goed waar ik die nieuwe moet vinden. op de site van nvidia??

maar mobo drivers weet ik niet :-s ik denk et niet want ik ken die niet

g_man
26 June 2005, 15:34
Mss toch meer een hardware probleem dan een software. Draait de koeler van je graka? Mss dat deze door oververhitting uitvalt. Wat was je vorige graka?

Eindie
26 June 2005, 15:48
ja de koeler draait. de temp schommelt rond de 48°

mijn vorige was een van SIS denk ik, ze zat op het moederbord

AMD
26 June 2005, 15:54
Neem hier eens een kijkje:
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Klik in de 1ste kolom op graphics driver
daarna in de 2de kolom op Geforce & TNT2
Daarna in het 3de kolom uw besturingssysteem kiezen en op de knop GO klikken
Nu kunt ge de drivers downloaden voor uw graka.

LET OP: eerst uw oude drivers verwijderen vooraleer ge de nieuwe installeert!

Mvg. AMD

Eindie
26 June 2005, 16:52
Neem hier eens een kijkje:
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Klik in de 1ste kolom op graphics driver
daarna in de 2de kolom op Geforce & TNT2
Daarna in het 3de kolom uw besturingssysteem kiezen en op de knop GO klikken