Volledige versie bekijken : Klacht Helpdesk Scarlet



theo2602
18 November 2009, 15:05
Is er hier iemand die weet hoe ik langs de website een klacht over de helpdesk van scarlet kan neerleggen?
Zondagmorgen werkte ik nog met mijn computer, maar maandagmorgen lag hij er uit. Voor alle zekerheid sloot ik dus mijn tweede computer (laptop) aan en ook daar geen verbinding. Dinsdag hetzelfde en ik belde naar de helpdesk (woeaa) van Scarlet. Ik kreeg een vriendelijke jongeman die dadelijk beweerde dat het aan mijn modem lag! Ik legde uit dat ik TWEE computers heb die ik nooit gelijktijdig aansluit en die elk hun eigen modem hebben. Het zou dus straf zijn dat die gelijk uitvielen. Hij bleef volhouden en ik wierp de telefoon neer.
Vandaag woensdag nog hetzelfde. Ik verbond dan maar mijn laptop en wachtte, ondertussen al nadenkend waar ik een hersteller zou kunnen vinden. Plots rond de middag kwamen al mijn mails door en na afsluiten van de laptop werkte ook mijn hoofdcomputer normaal!!
Dus jullie begrijpen wel dat ik graag klacht zou indienen, ik had tenslotte bijna een hersteller gebeld.

theo2602
18 November 2009, 16:04
Is er hier iemand die weet hoe ik langs de website een klacht over de helpdesk van scarlet kan neerleggen?
Zondagmorgen werkte ik nog met mijn computer, maar maandagmorgen lag hij er uit. Voor alle zekerheid sloot ik dus mijn tweede computer (laptop) aan en ook daar geen verbinding. Dinsdag hetzelfde en ik belde naar de helpdesk (woeaa) van Scarlet. Ik kreeg een vriendelijke jongeman die dadelijk beweerde dat het aan mijn modem lag! Ik legde uit dat ik TWEE computers heb die ik nooit gelijktijdig aansluit en die elk hun eigen modem hebben. Het zou dus straf zijn dat die gelijk uitvielen. Hij bleef volhouden en ik wierp de telefoon neer.
Vandaag woensdag nog hetzelfde. Ik verbond dan maar mijn laptop en wachtte, ondertussen al nadenkend waar ik een hersteller zou kunnen vinden. Plots rond de middag kwamen al mijn mails door en na afsluiten van de laptop werkte ook mijn hoofdcomputer normaal!!
Dus jullie begrijpen wel dat ik graag klacht zou indienen, ik had tenslotte bijna een hersteller gebeld.
Ondertussen dit toch kunnen doorgeven aan Scarlet en bijna dadelijk als antwoord: uw modem moet aanstaan als je belt, alsof dat zo niet was!!!

Perigo17
18 November 2009, 20:06
Ik heb ook Scarlet als provider. Gelukkig heb ik niet dikwijls problemen. Maar EENS je een probleem hebt..........
Dikwijls duurt het 15 à 30 minuten vooraleer je telefonisch binnen geraakt bij de helpdesk. En als je dan eindelijk contact kunt maken, krijg je van die algemene antwoorden zoals 'Hier zijn er geen problemen', 'trek de telefoonaansluiting eens uit', 'zet de modem eens af en terug op'. Dingen die je normaal zelf al lang hebt geprobeerd.
Ik ben al een hele tijd aan het proberen te weten te komen hoe ik mijn persoonlijke webspace bij Scarlet kan gebruiken. Tot nu toe nog geen bruikbaar antwoord gekregen. Dikwijls krijg ik de indruk dat de personen aan de telefoon zelf niet op de hoogte zijn van hoe problemen kunnen verholpen worden. Misschien komt er na de overname door Belgacom nu verbetering. Hoop doet leven.