Volledige versie bekijken : Ie8



Gilberto
3 December 2009, 22:25
toen IE8 via de automatische updates aangeboden werd, heb ik dit niet gedownload om de eenvoudige reden dat er wel nog wat kinderziekten zouden inzitten
ik wilde IE8 vandaag downloaden maar het lukt niet, steeds komt er tijdens de installatie een foutmelding
ik heb wat rondgeneusd op de site van microsoft, maar ik ben niet veel wijzer geworden
iemand raad
XP prof SP3

alvast bedankt

compuchrisje
3 December 2009, 22:44
Een oud zeer dus, ook bij jou. Aanvankelijk zei men dat IE 8 moest geïnstalleerd worden voordat SP 3 binnen mocht, nu is het andersom. Er zijn installaties die vlekkeloos verlopen, en er zijn er die op verschillend vlak fout lopen.
Hier bij mij raakte het geïnstalleerd, maar opstarten verliep in een flits. Het venster van IE opende en sloot nog sneller dan ik iets kon doen. Heb de diverse aangebrachte oplossingen van MS én andere sites uitgeprobeerd, allemaal zonder resultaat.
Door al het gehussel was mijn systeem zover ontregeld, dat ik flink heb moeten opruimen en IE 7 als nieuwe software heb geïnstalleerd. Die download is trouwens ook bijna niet meer te vinden. Ik boer dus nog verder met IE 7, maar merk genoeg dat het gebruik van een oudere browser wordt geboycot. Slomer dan sloom kan niet meer.
Ik hoop dus dat hierachter oplossingen komen die wél werken. Dus kijk ik samen met jou mee uit, Gilberto.

Baloeke
4 December 2009, 14:44
Ik gebruik al een tijdje IE8. Heb er geen problemen mee.

Op de site van Microsoft kan je die toch gewoon downloaden (http://www.microsoft.com/belux/nl/windows/internet-explorer/).


...ik wilde IE8 vandaag downloaden maar het lukt niet, steeds komt er tijdens de installatie een foutmelding
...

Welke foutmelding krijg je als je IE8 wil installeren?

compuchrisje
4 December 2009, 23:42
Waarschijnlijk is de melding in de aard van dit: de download is al gebeurd en dus geregistreerd bij Microsoft. Dus voor hen is de update gebeurd, dus basta.
Best is om CCleaner er eens bij te halen en een opruiming te laten doen in je register, vooral diegene met IE8 erin vermeld. Dan moet je op zoek naar je C-schijf, waar mogelijk een nieuwe map is aangemaakt voor IE8.
Nog eens extra opruimen en dan opnieuw proberen, als je er nog zin voor hebt.
Ik begin er alvast niet meer aan, 3 keer is scheepsrecht, en dan zink je.