Volledige versie bekijken : geluid afspelen??



krikke
5 December 2009, 14:05
Hoi, ik weet niet zo goed in welke post ik dit moet plaatsen maar hier mijn vraag. De kleine wil sinterklaas liedjes horem maar wanneer ik een site gevonden heb en een liedje wil afspelen lukt me dit niet krijg altijd de vermelding kan de webpagina niet vinden. de site werkt maar wanneer ik een liedje wil beluisteren gaat het niet? Dit op verschillende sites.
Dank bij voorbaat

dannyma
5 December 2009, 17:55
Welke geluidsspelers zijn geinstalleerd op je pc ?
En heel goede is vlc die speelt bijna alles af en zet ook bijna alle nodige codes in je pc om geluid van welke aard te kunnen afspelen .

Baloeke
6 December 2009, 00:21
Oei en Sinterklaas komt deze avond. Dus vlug eens wat proberen
Op Youtube (http://video.google.com/videosearch?hl=nl&num=50&newwindow=1&q=sinterklaasliedjes&um=1&ie=UTF-8&ei=NNwaS8jdFo7S-QaVvNjHDw&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CBwQqwQwAw#hl=nl&num=50&newwindow=1&q=sinterklaasliedjes&um=1&ie=UTF-8&ei=NNwaS8jdFo7S-QaVvNjHDw&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CBwQqwQwAw&qvid=sinterklaasliedjes&vid=4420165550060509932) staan ook Sinterklaas liedjes, kan je deze openen en afspelen?

Welke site wil je openen met Sinterklaas liedjes? Wij kunnen langs deze weg eens kijken of deze wel werken.