Volledige versie bekijken : Waar moet ik naar kijken voor een goeie digitale fotolijst?



ghost
8 December 2009, 00:15
Als je nu hier (http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelSearchMediaNL?searchCategory=allcatego ries&searchQuery=Digitale+fotolijst) uit wilt kiezen, welke zou jij kiezen en waarom?
Ik heb mijn oog hier (http://www.mediamarkt.be/cam/fotoframe_nl)op maar er staat maar weinig info op , en ja ik heb op uitleg en dergelijke geklikt. Wat mij aan staat is dat die bolt op , oplaadbare batterijen en laad zich op via licht . Weet jammer genoeg ook de prijs niet van die fotolijsten:damn:

peenif
8 December 2009, 10:30
Ikzelf heb geen ervaring met dergelijke fotolijsten - waar ik wel zou op letten is het beeldformaat : neem jij je foto's in 3-2 / 4-3 / 16-9 ? Neem er dan een met hetzelfde formaat > zeker geen zwarte banden of vervorming.
De resoluties zijn bij alle types zowat hetzelfde dus dit kan niet keuzebepalend zijn. Let wel ghost...jij schrijft "laad zich op via licht", ik denk dat je verkeerd geïnterpreteerd hebt : werkt op het lichtnet en heeft een oplaadbare batterij zegt men in het filmpje, bovendien kan je zien bij 'Uitleg' dat het toestel geleverd wordt met een AC adapter!!! Al bij al een goede keuze lijkt mij indien je fotografeert in 3-2.

ghost
8 December 2009, 21:19
Ikzelf heb geen ervaring met dergelijke fotolijsten - waar ik wel zou op letten is het beeldformaat : neem jij je foto's in 3-2 / 4-3 / 16-9 ? Neem er dan een met hetzelfde formaat > zeker geen zwarte banden of vervorming.
De resoluties zijn bij alle types zowat hetzelfde dus dit kan niet keuzebepalend zijn. Let wel ghost...jij schrijft "laad zich op via licht", ik denk dat je verkeerd geïnterpreteerd hebt : werkt op het lichtnet en heeft een oplaadbare batterij zegt men in het filmpje, bovendien kan je zien bij 'Uitleg' dat het toestel geleverd wordt met een AC adapter!!! Al bij al een goede keuze lijkt mij indien je fotografeert in 3-2.
Achja even tesnel gelezen :), bedankt in ieder geval voor de uitleg(y)