Volledige versie bekijken : outlook express windows xp bestanden openen



gideon
14 December 2009, 13:49
Dag,

Als ik met outlook express die standaard in windows xp zit een powerpoint bijlage wil openen, geeft hij een fout aan. Hij geeft aan dat de dat ik naar configuartiescherm moet gaan en vervolgens mapopties. Ik moet het bestand dan koppelen of zoiets? Wat moet ik hiermee, want ik begrijp het niet zo?..

Thanks

Gideon

Baloeke
14 December 2009, 14:58
Als je een mail krijgt met bijlage, in dit geval nemen we een powerpoint bestand, je dit moet koppelen aan het programma powerpoint.
Bij de volgende mail met zulk bestand, zal de bijlage openen met powerpoint.
Doe je dit niet, moet je telkens handmatig powerpoint gaan openen, om het bestand te kunnen zien.

PeterN
14 December 2009, 21:36
Het makkelijkste is om rechts te klikken op het bestand, kiezen voor 'openen met'. Dan eventueel kiezen voor 'programma zoeken in lijst'. Je krijgt nu een lijst met programma's. Duidt powerpoint aan om aan te geven dat bestanden met de extentie .ppt met powerpoint moeten open gaan. Nadat je powerpoint hebt gekozen moet je onderaan het vinkje zetten bij 'Dit type bestand altijd met dit programma openen'. Na bevestiging zal nu altijd direct powerpoint opstarten met zo een bestand, dat is de koppeling waarvan sprake;)