Volledige versie bekijken : Windows 7 windows 7 home premium



debliepa
16 December 2009, 07:38
heb deze zonder problemen op pc kunnen zetten, drivers erop gezet zonder problemen, vond de hardware zonder dat ik ook maar 1 iets moest zelf doen. Dus daar gaat alles goed, tot op het moment dat ik wou verder doen met mijn cd's te rippen : kan map voor plaatsen mp3 niet veranderen in mediaplayer en toont ook geen map waar hij ze origineel in zet (normaal mijn muziek) en instellingen ook niet. wanneer ik deze verander en op toepassen klik krijg ik melding dat deze instellingen niet kunnen uitgevoerd worden.
Heb al vanalles zitten proberen maar geen oplossing gevonden, wie weet hier iemand die mij kan antwoord geven op dat probleem. Voor de rest werkt hij vlot en zonder fouten

Emphyrio
22 December 2009, 02:07
Hoi debplia,

Kan je ons de precieze melding geven (of beter nog een screenshot ervan) ?

Emphyrio :)

slicky
22 December 2009, 09:49
open mediaplayer via de knop onderaan
ga naar "organiseren" en dan opties
ga daar naar het tabblad "muziek rippen" daar kun je die wijzigen;)

of je kan ook via de "verkenner knop" onderaan en dan rechtsklikken op de map muziek en kies dan eigenschappen daar kun je de map "opslaglocatie" ook instellen en daar kun je ook verschillende mappen toevoegen.
wanneer je dan de map muziek opent via verkenner krijg je dan alle locaties te zien,zéér handig vind ik zelf:good:

debliepa
27 December 2009, 13:07
als ik mijn muziek laat afspelen via mediaplayer gaat dat zonder probleem, maar kan gewoon niet rippen
zal maar terug mijn vista erop zetten, nooit problemen mee gehad
heb al van vrienden vernomen dat ze hetzelfde hebben met win7

banaantje
31 December 2009, 16:30
Jij hebt Windows 7 home premium.
ik zou graag professional willen.
maar heb er nog wat vragen over.
weet iemand waar ik deze kan kopen en goed advies kan krijgen?

mijn dank is groot.

Baloeke
31 December 2009, 18:32
...weet iemand waar ik deze kan kopen en goed advies kan krijgen?

mijn dank is groot.

In een computerwinkel kan je deze vinden. Ook in grootwarenhuizen is dat te vinden.