Volledige versie bekijken : iTunes store - prijs



Koshke
16 December 2009, 10:17
Waarom betaal ik 1,29 € voor het downloaden van een song, en een Amerikaanse vriend in USA slechts 1,29 $ ????
Voor een tijdje was de prijs 0,99 €, serieuze prijsstijging als je het mij vraagt.
Heb de vraag aan iTunes gesteld, of ik daar antwoord op ga krijgen weet ik niet.
Wel weet ik dat mijn vriend geen belgische muziek kan downloaden en ik niet alle nummers uit zijn Amerikaanse store kan downloaden.

Ik hoop dat ik op het juist topic zit....

Koshke
18 December 2009, 07:50
Intussen heb ik van Apple een antwoord gekregen maar volledig naast de kwestie. Een heel vriendelijke engelse brief waarin ze vertellen dat wij in België in € moeten betalen en in USA in $, enz. en dat er landen zijn die in pesos moeten betalen en dan over de wijze hoe men kan betalen, via visa, enz. wat ook kan verschillen volgens land.

Dus heb ik de vraag herhaald : waarom moeten wij ongeveer 47 % méér betalen in € dan de amerikanen in $ voor dezelfde song ?

Ik hoop dat ze mijn vraag nu directer gaan antwoorden in plaats van rond de pot te draaien.

compuchrisje
18 December 2009, 22:18
't Zal voor de ondertiteling zijn denk ik (grapje).
Ben ook benieuwd naar het antwoord, maar ik ben geen klant bij iTunes, gelukkig maar?