Volledige versie bekijken : Bagi wil graag een avatar



bagi
16 December 2009, 16:17
ik zou graag een avatar willen hebben met mijn naam erop hier een paar eisen ik hoop dat je je eraan kunt houden.
1. ik zou er graag een willen hebben met Bagi en een met Gsus
2. iets met manga met vrouwen. (ik heb daarbij een bijlage bijgestuurd.)
3. beetje of heel vrolijk of heel duister sfeertje.
4. als het duister is graag rook erbij

bagi
16 December 2009, 16:36
Trauwens de kb niet groter dan 64KB
en de afmetingen 1 van 90x90 1 van 150x200 maar ik heb nog een heel mooi voorbeeld laten zien (check bijlagen)
die vind ik ook heel mooi :cool:

Magnat
16 December 2009, 16:40
bagi,
Je eerste post is recht met de deur in huis, en ook niet echt beleefd. Niemand kent je, want je hebt jezelf niet eens voorgesteld. Mss kan dààr alvast mee beginnen in het forum.
Niet waar je woont en wanneer je ouders verjaren, maar je hobby's, bezigheden, gewone dingen. Kijk maar eens rond hoe anderen het doen.
Heb je zelf al eens iets gemaakt? Laat dit dan zien aan de leden, zodat ze weten in welke trend zij iets voor je kunnen maken.

Aangezien dit al vaker is gebeurt dat leden zich aanmelden en dan gelijk een verzoek indienen en daarna niets meer van zich laten horen.
Dus ik kijk er niet zo raar van op als niemand iets voor je zou maken.

Als je eerst wat doet voor het forum dan zijn de sneller gewild om iets te maken dan voor iemand die zo maar ff aankomt waaien en gelijk wat gaat vragen.

mvg

bagi
16 December 2009, 16:42
bagi,
Je eerste post is recht met de deur in huis, en ook niet echt beleefd. Niemand kent je, want je hebt jezelf niet eens voorgesteld. Mss kan dààr alvast mee beginnen in het forum.
Niet waar je woont en wanneer je ouders verjaren, maar je hobby's, bezigheden, gewone dingen. Kijk maar eens rond hoe anderen het doen.
Heb je zelf al eens iets gemaakt? Laat dit dan zien aan de leden, zodat ze weten in welke trend zij iets voor je kunnen maken.

Aangezien dit al vaker is gebeurt dat leden zich aanmelden en dan gelijk een verzoek indienen en daarna niets meer van zich laten horen.
Dus ik kijk er niet zo raar van op als niemand iets voor je zou maken.

Als je eerst wat doet voor het forum dan zijn de sneller gewild om iets te maken dan voor iemand die zo maar ff aankomt waaien en gelijk wat gaat vragen.

mvg
Ik weet het maar ik zal hier niet voor heel lang blijven op dit forum ik ben ook Exilee geweest en ken het forum dus al aardig jullie zullen mij kennen als Exilee maar ik ben van naam verandert dus ik vind het een beetje onzin om me zelf weer helemaal op nieuw te introducen.

General Bartor
16 December 2009, 16:51
Kan je je naam niet veranderen ZONDER dat je daarvoor een nieuw account moet aanmaken???

bagi
16 December 2009, 16:51
ik heb nog meer werk van jouw gezien Magnat en je hebt mij al eerder geholpen. Toen heb ik niet bedankt (maar toen was ik raar) nu ben ik wat ouder en wijzer bij deze bedankt (hier heb je mij geholpen:http://www.minatica.be/showthread.php?t=63712

sykke
16 December 2009, 16:55
Tja, toen viel je precies ook met de deur in huis en na dat enkele leden iets gemaakt hadden is er zelfs geen reactie van uwetwege geweest.

http://www.minatica.be/showthread.php?p=481650#post481650

bagi
16 December 2009, 16:58
Tja, toen viel je precies ook met de deur in huis en na dat enkele leden iets gemaakt hadden is er zelfs geen reactie van uwetwege geweest.

http://www.minatica.be/showthread.php?p=481650#post481650

Ik heb al gezegd dat het me speet maar wat moet ik dan doen eerst 4 maanden heletijd rondpraten en dan vragen om een afbeelding. Ik kijk op google bij afbeeldingen vragen en dan kom ik bij Minatica dus doe ik dat ook. Maar nog een keer Hetspijtme:bow::cry::bow:

Fck_
16 December 2009, 17:02
héhé , beetje gekke post :P .


Toen heb ik niet bedankt (maar toen was ik raar)

En je bent inderdaad eerder op het forum geweest , mr toen viel je zoals hierboven vermeld ook direct met de deur in huis. Je doet dat dus 2x met een verschillende account.
Denk echt niet dat je snel geholpen zal worden ^^.

peenif
16 December 2009, 17:26
Ik weet het maar ik zal hier niet voor heel lang blijven op dit forum ik ben ook Exilee geweest en ken het forum dus al aardig jullie zullen mij kennen als Exilee maar ik ben van naam verandert dus ik vind het een beetje onzin om me zelf weer helemaal op nieuw te introducen.

Uw beide passages op ons geliefde forum, waar wij wel ietsje langer blijven dan om te profiteren, lijken mij in feite één hele grote onzin Exilee of hoe U zich nu ook mag noemen - blijf er liever weg dan, dan kunnen wij onze tijd aan iets anders besteden dan aan arrogante bezoekers, alleen al de verwoording van uw vraag weer "ik zou graag een avatar willen hebben met mijn naam erop hier een paar eisen ik hoop dat je je eraan kunt houden"; indien U zich eens aan de elementaire regels van beleefdheid zou houden...dit is een minimale eis van mij.
Groetjes, en niet tot wederhoren.

bagi
16 December 2009, 17:29
Uw beide passages op ons geliefde forum, waar wij wel ietsje langer blijven dan om te profiteren, lijken mij in feite één hele grote onzin Exilee of hoe U zich nu ook mag noemen - blijf er liever weg dan, dan kunnen wij onze tijd aan iets anders besteden dan aan arrogante bezoekers, alleen al de verwoording van uw vraag weer "ik zou graag een avatar willen hebben met mijn naam erop hier een paar eisen ik hoop dat je je eraan kunt houden"; indien U zich eens aan de elementaire regels van beleefdheid zou houden...dit is een minimale eis van mij.
Groetjes, en niet tot wederhoren.

Oke ik heb dat eisen weggehaald maar wat moest ik anders zeggen sorry