Volledige versie bekijken : trage overdracht naar USB



reddevel
21 December 2009, 00:22
een overdracht van een bestand van +-1GB naar een USB-stick (DataTRaveler van Kingston 8GB) duurd zo'n 7 minuten is dat een normale overdracht tijd ik vindt dit nogal ruim lang als ik dit in Xp 32bit doe is het gebeurt in een 3 tal minuten. Mijn besturingssysteem is Vista Home Premium 64bit.

yanish1005
21 December 2009, 00:31
ik denk dat het een driver is die niet is geinstalleerd. Als je het merk van pc zegt kunnen we kijken voor drivers.

PeterN
21 December 2009, 09:35
idd uw usb 2.0 drivers niet geïnstalleerd zou ik zeggen. Je kan dat zien bij configuratiescherm/system/apparatenbeheer/hardware. Daar in het lijstje van uw hardware zou bij usb ergens een 'enhanced usb poort' moeten staan.
Zorg alleszins dat je alle updates binnen hebt van windows. Mocht hij er nog niet bij staan kan je gewoon uw usb poort wissen in het lijstje en bovenaan het menu kiezen voor 'zoeken naar gewijzigde apparaten'. Dan worden ze terug herkent en juist geïnstalleerd.
Btw, voor usb heb je geen drivers nodig, die zitten in windows. Natuurlijk moet je wel uw chipset drivers van uw moederbord geïnstalleerd hebben;)

reddevel
21 December 2009, 11:00
ik denk dat het een driver is die niet is geinstalleerd. Als je het merk van pc zegt kunnen we kijken voor drivers.

Pc is een Acer Aspire M7720

reddevel
21 December 2009, 11:14
@PeterN; Bedoel je deze twee

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/21/1261381149-990.jpg