Volledige versie bekijken : Externe dvdr netbook brandt niet



Bertje78
25 December 2009, 18:28
Hoi,

Heb een externe dvd writer op mijn netbook asus 1101HA. Afspelen gaat vlotjes maar branden wil niet echt lukken. In het begin gaat dit goed, maar halverwege stopt hij. Schrijver kan tot 8 speed gaan maar gebruik mmmore dvd's tot max 4 speed. Branden doe ik dan ook op 3 speed. De laatste keer leek het wel dat het gelukt is maar toen ik de dvd wou bekijken bleek die leeg te zijn. Heb het zowel geprobeerd met nero 9 als met een gratis pakketje finalburner. Heb ook al geprobeerd firmware te updaten maar hij gaf aan dat de laatste versie aanwezig was. Iemand een idee??

AP-tje
26 December 2009, 11:22
Geef eens wat meer info.

Wat probeer je eigenlijk te branden?

Losse data of bijv. een film?
Hoe groot is dat bestand dan?
Niet te groot voor een normale DVD?

DVD is ook gesloten?

dannyma
26 December 2009, 15:08
Nero is net niet het progje waar ik het zou met doen maar met dvdshrink en dvd decrypter heel oude progje's maar doen het nog altijd beter dan nero die ik allang niet meer gebruik dan alleen nog wat muziek cd'tjes te maken .

Bertje78
26 December 2009, 20:07
Hoi,

Heb gerpobeerd losse data te branden meer bepaald de installatie bestanden voor windows 7 starter. Dus geen films.

dannyma
28 December 2009, 19:24
shrink klopt is voor dvd's maar dvd decrypter kan ook iets weg branden op cd en maakt niet uit wat het is ;).