Volledige versie bekijken : Microsoft Visual Basic 2008 Express Edition vraagje?



tom906
26 December 2009, 19:19
Hallo iedereen,

Heb net Microsoft Visual Basic 2008 Express Edition gedownload. (Niet illigaal!)
En heb er een dag aan zitten werken en ik had een project af. En ik zou het graag op het internet zetten om te weten wat de mensen er van vinden? Maar dat is het probleem juist, ik heb wel al een site waar je programma's/Bestanden kun op zetten. Maar telkens het een webpagina met daarop allemaal code's of gewoon alle code's die ik heb gebruikt. Ik heb bijna alles al getest ik heb al .exe gebruikt en .rar .sln en nog meer... Dus alstublieft kunnen jullie mij hierbij helpen.

Groeten, tom906

mosfet_2
26 December 2009, 20:04
Kan je niet gewoon je project zippen en nadien .txt noemen?
Dan zou dit toch moeten lukken...

Groeten

tom906
26 December 2009, 20:48
Kan je niet gewoon je project zippen en nadien .txt noemen?
Dan zou dit toch moeten lukken...

Groeten

Zal het proberen.

ultddave
26 December 2009, 21:33
Elk project heeft een map met dezelfde naam. Daarin zitten oa de sourcefiles en de executable.

Als je alles wilt uploaden. Kan je die map zippen en dan uploaden.

Als je enkel de code of de executable wilt uploaden, kan je die specifieke bestanden gewoon zippen en uploaden normaal gezien. Ik denk niet dat je nog expliciet de extensie moet aanpassen aangezien de meeste website wel .zip of .rar archieven aanvaarden. ;)

.exe files uploaden lukt meestal niet omdat het programma evengoed een virus kan zijn ipv een script. Dus vanwege de veiligheid kan je beter in een .rar of .zip archief zetten. ;)

Mvg,
Dave