Volledige versie bekijken : Windows 7 task host windows



darco
27 December 2009, 23:44
hallo heb een probleempje met windows 7

heb sedert een paar dagen een nieuwe pc met windows 7 home premium erop
maar sedert vandaag wanneer ik windows afsluit komt er af en toe tijdens het afsluiten task host windows erop . Blijft dan ongeveer een 10 tal seconden hangen en sluit dan toch windows af .

Wanneer ik task host windows zie kan ik ook geforceerd afsluiten maar is nog niet nodig geweest , en hij heeft het dus niet altijd

Voor de rest draait de nieuwe pc zeer vlug en goed en zonder andere fout meldingen, Kan ik hier iets aan doen ,
en zo ja wat aub

darco
29 December 2009, 01:49
dit heb ik zelf gevonden via google , maar kan iemand hier wat meer uitleg geven ben maar een leek in dit soort dingen , en control panel waar vind ik dat :wall:

------------------------------------------------------------------------

Bij afsluiten van een ( Nieuwe ) Pc met windows 7, komt het voor dat taken waar
windows 7 op de achtergrond nog mee bezig….. is nog draaien.
Daardoor moet een taak nog worden….. afgesloten / afgebroken worden.
Vaak is na enkele weken het probleem Task Host bij afsluiten er niet meer.
Want taken hoeven dan nog maar bijgewerkt worden...vergelijk het met en Virus scanner update…
Afbeelding over Taakbeheer kun je zien in men Spacerman rubriek: Google > Spacerman > overzicht.
Zie daar de 3 Spaces rubrieken, afbeelding in de recente rubriek.

Dit moet het probleem oplossen :

Step 1: In Control Panel (Control Panel), select all Control Panel items, then Administrative Tools.

Step 2: Select the Task Scheduler, then choose Library Task Scheduler.

Step 3: Deploying Microsoft Windows, and then click RAC. In Display, select Show hidden tasks.

Step 4: In the right-click on RacTask, select Disable.

butskristof
29 December 2009, 02:30
Control Panel is de benaming voor 'Configuratiescherm' in de Engelse versies van Windows.
Mvg,
Kristof