Volledige versie bekijken : Windows 7 mappen shikken in W7



Dragman
28 December 2009, 16:32
Hallo,
Kan me iemand vertellen hoe ik mappen handmatig of automatish kan laten shikken in windows 7.
groeten

Fck_
28 December 2009, 18:01
Bedoel je gewoon je mappen bijvoorbeeld op alfabetische volgorde zetten ?
Dat kan gewoon door vanboven op 'naam' fzo te drukken. Of bedoel je dit niet ?

http://i48.tinypic.com/sg279d.jpg

Hmm , knalvergeten dat als je een screenshot trekt je muis niet mee op de foto staat. Mijn muis staat dus op 'Naam' , zo onder 'DOCUMENTEN' zie je dat dat blauw gemarkeerd is. Daarop klikken .

Dragman
28 December 2009, 18:06
Hey
Dat is nu net het probleem ik wil een map verslepen op een andere plaats in dezelfde folder.Vb ik heb verscheidene mappen met films,ik wil map 1 eerst plaatsen en dan bvb map2.

Fck_
28 December 2009, 18:18
Zelf je mappen naar een bepaalde plaats zetten gaat volgens mij niet. Windows schikt ze altijd volgens een bepaald gegeven .. Naam , of aanmaakdatum fzo. Wat je kan proberen is rechtermuis te doen op 'naam' en dan meer te nemen. Daar iets zoeken wat jij kan gebruiken om je mappen te sorteren.

Je kan al je mappen bijvoorbeeld opnieuw aanmaken, in de volgorde dat jij ze wil hebben. En dan sorteren volgens 'Aanmaakdatum'. Het is mss wat omslachtig, maar ik heb echt geen idee hoe je het anders kan doen.

Dragman
28 December 2009, 18:22
Idd is niet goed uitgewerkt in 7.Bij xp hoefde je alleen rechts te klikken op een lege ruimte en autom. shikken aanduiden,net zoals je kan doe op het bureaublad om je iconen van je shortcuts te shikken.Toch bedankt voor je reactie