Volledige versie bekijken : Windows 7 Windows Seven - Download via Microsoft Store



vdhee
31 December 2009, 16:59
Heb een Upgrade Vista -> 7 aangeschaft via Microsoft Store, dwz. dat ze je een bestand downloaden.

Heeft de volgende naam : setup1.box, dus een bestand setup1 met de extensie .box.

Helaas, onmogelijk te openen. Firma gemaild maar tot nu toe zonder antwoord.

Iemand enig idee?

Bedankt!

AP-tje
31 December 2009, 17:11
Helaas in het Engels (http://www.mydigitallife.info/2009/10/23/how-to-create-and-make-bootable-windows-7-iso-from-exe-plus-setup1-box-and-setup2-box-files).

vdhee
31 December 2009, 17:22
AP-tje, bedankt!
Engels kan voor computerfreaks geen probleem zijn.

Heb echter maar één file gekregen : setup1.box, dus geen .exe of setup2.box, had enkel maar de upgrade van Vista Home Premium naar 7 Home Premium besteld?

AP-tje
31 December 2009, 17:36
Kan je de bestanden of de ontbrekende niet opnieuw downloaden ( via account ) in de Microsoft Store?

vdhee
31 December 2009, 17:39
Nee.... Microsoft Store herkent mijn bestelnummer niet (ze hebben mij nochtans een factuur gestuurd)...kan mijn bestelling dus niet "opvolgen" en evenmin opnieuw downloaden.
Heb echter wel de key van het product ontvangen.

AP-tje
31 December 2009, 17:40
Ook niet via het account?

In je account staat een DownloadManager.

Aangeschafte software is altijd via je account opnieuw te downloaden zoland het product door MS ondersteund wordt.

Zie ( opbnieuw Engels ) http://store.microsoft.com/Help/Download-Manager

vdhee
31 December 2009, 17:52
Helaas nee.... ik kan in mijn account gaan, maar deze is blanco op het niveau van bestellingen?
Sorry.

AP-tje
31 December 2009, 18:16
Hier houdt het voor me op.
Wellicht dat een andere Forummer je verder kan helpen.
Anders is het wachten op antwoord of bellen.

vdhee
12 January 2010, 13:59
Probleem opgelost.
Microsoft Store had een grote achterstand.... echter niet om mijn kredietkaart te debiteren, dat was onmiddellijk in orde!
Hebben ook nieuwe downloadlink opgegeven (inderdaad, 2 .box files en één .exe file), en na enkele uren (de tijd van te upgraden) was alles OK.
AP-tje, bedankt voor jouw suggestie : "Anders is het wachten of bellen".
Het wachten heeft in dit geval geloond...

Baloeke
12 January 2010, 14:35
Dan nu maar installeren die nieuwe versie. Veel su6. Deze gaat dus toe.