Volledige versie bekijken : DVD backup



marcj
2 January 2010, 11:37
Beste forumleden,
Alvast de beste wensen voor 2010.

Ik zit met het probleem om een dvd te backuppen. Normaal doe ik dit met shrink en gaat perfect (zoals Tom&Jerry dvd's en andere kinderfilms) dit enkel om de originele te behouden moest de kleinzoon er iets mis mee doen.
Nu heb ik enkele nieuwe (santa's buddies) en shrink gaat bij de "encoding" enkel maar tot 2% en blokkeert dan.
Ik heb ook geprobeerd met ee image langs alcohol120% maar ook hier blijft het 6.3GB, ook met dvd decrypter lukt het niet.
Ik neem gewoonlijk enkel copy va de film zonder menu's ed juist de "main film-ned" .
heeft er iemand een oplossing voor (mag betalend zijn ook hoor) liefst in het genre van shrink (film laten ontleden en kiezen wat men wil op dvd zetten

alvast bedankt
marcj

ghost
2 January 2010, 13:20
dvdfab kunt je gebruiken. klik (http://www.duken.nl/content/view/408/6/)

dannyma
2 January 2010, 15:22
Marcj je hebt geen probleem alleen kan dvd shrink de vernieuwde anti kopieer niet aan maar andere hebben dit voortgezet hier boven vermeld dvdfab .
Uitleg de kleine verandering zit er in dat dvd's van nu andere anti kopieer en beveiligen zijn op uit gevoerd . Maar de wereld volgt ;) alleen zoals je het zegt voor eigen gebruik om je duur betaalde orginele dvd's te beschermen van onschuldige ongelukjes ;) en ze op spijtige manier zouden verloren gaan ( ook crisis voor ons ja ) :).

AP-tje
2 January 2010, 16:21
Je vraagt naar programma's en betaalde is geen probleem?

De combinatie CloneDVD + AnyDVD kan alles aan.
CloneDVD zorgt ook aut. dat de DVd "past"!

Dus Shrinktoepassingen zijn niet meer nodig!

Zie: http://www.slysoft.com/nl/clonedvd.html

Met legale progjes kan je bovendien telkens een Update ophalen, want de protectie wijzigt steeds.

marcj
2 January 2010, 17:08
bedankt voor jullie snelle tips zal het eens uitproberen

groetjes
marcj

andre verspeete
2 January 2010, 19:10
een klein progje kan alles aan DVD43

marcj
2 January 2010, 20:15
heb het net met dvdfab gedaan werkt perfect (zonder shrink) heb enkel de hoofdfilm geselecteerd / ned en na het encoden in dvd fab gewoon gebrand dvd werkt ook perfect
ga het programma aankopen

nogmaals allemaal bedankt ook voor de link naar de uitleg

groetjes
marcj