Volledige versie bekijken : oude digibox



mamsie754
7 January 2010, 21:27
ik had eerst een digibox gekocht met kaart.
nu heb ik inmiddels de diamond shake genomen waar een digirecorder bijzit.
de oude digicorder had ik een paar maanden in de kast staan en ineens dacht ik ,als ik die nu eens aansluit op telenet bij mijn zoon.
daarbij kreeg ik het bericht dat de kaart niet meer geactiveerd was en heb ze weggesmeten,waarschijnlijk stom van mij.
kan ik nu nog iets met die digicorder doen of niet

Baloeke
7 January 2010, 22:20
Het was geen goed idee om je kaart weg te gooien.
Eind november is hier een gelijkaardige vraag aan bod gekomen. De persoon in kwestie had zijn kaart nog. Je leest er alles over in dit topic (http://www.minatica.be/showthread.php?t=65704).

Nu weet ik niet, of deze smartkaart eigen is aan het toestel zelf. Misschien kan je bij Telenet, een nieuwe smartkaart kan aanvragen. Als je de nummer van die kaart nog ergens zou hebben, is het misschien een klein stapje vooruit.

Pilote
7 January 2010, 23:10
de oude digicorder had ik een paar maanden in de kast staan en ineens dacht ik ,als ik die nu eens aansluit op telenet bij mijn zoon.
daarbij kreeg ik het bericht dat de kaart niet meer geactiveerd was en heb ze weggesmeten,waarschijnlijk stom van mij.


Dat is normaal als je vb drie maanden de box niet gebruik zonder stroom zal de smartcard gedesactiveerd zijn bij telenet dat is standaard zo.


kan ik nu nog iets met die digicorder doen of niet Ja je kan deze altijd gebruiken of verkopen.
- gebruiken dan moet naar telenet bellen en een nieuw smartcard vragen.
- verkopen moet wel met een smartcard anders is die niet veel waard.

mamsie754
9 January 2010, 19:20
ik dacht het al dat ik iets stoms gedaan had.
zal telenet eens bellen ,in verband met een andere smartcard.
ik denk wel dat ik de nummer van de kaart nog heb,misschien kan ik een duplicaat krijgen
bedankt om te reageren op mijn vraag

Pilote
11 January 2010, 09:39
ik dacht het al dat ik iets stoms gedaan had.
zal telenet eens bellen ,in verband met een andere smartcard.
ik denk wel dat ik de nummer van de kaart nog heb,misschien kan ik een duplicaat krijgen
bedankt om te reageren op mijn vraag

Wat geeft nu telenet gezegd?
Laat iets weten.

mamsie754
11 January 2010, 21:21
heb nog geen tijd gehad.
te veel werk en wat ziekjes

mamsie754
16 February 2010, 20:54
heb mijn oude digibox terug in de kast gezet.ben in pan gevallen met mijn 2 de tv en kan hem nu dan toch niet grbruiken.
dit is dus onopgelost en toch van zichzelf opgelost

Baloeke
16 February 2010, 21:58
Dan zal ik dit topic ook in de kast zetten, en de kast op slot doen ;).