Volledige versie bekijken : Open ofice



alfons
9 January 2010, 18:05
Wat kan ik daar mee doen ?

J.W.
9 January 2010, 19:40
Ongeveer hetzelfde als met MS Office

Dopey
9 January 2010, 22:38
Yep, opent en bewaart indien je wil je documenten in één of ander Office-formaat naar keuze. Het enige spijtige, en das dan mijn eigen persoonlijke mening (doet er dus niet veel toe ;)) is dat er geen mailclient àllà Outlook bij zit, lekker handig voorzien van een kalender, agenda ed. Maar das subjectief natuurlijk :D.

Baloeke
9 January 2010, 22:43
En Open Office is freeware (gratis en voor niks te gebruiken). Bij Office van Microsoft, kost het (veel) geld

Jaaanskeh
10 January 2010, 19:31
Yep, opent en bewaart indien je wil je documenten in één of ander Office-formaat naar keuze. Het enige spijtige, en das dan mijn eigen persoonlijke mening (doet er dus niet veel toe ;)) is dat er geen mailclient àllà Outlook bij zit, lekker handig voorzien van een kalender, agenda ed. Maar das subjectief natuurlijk :D.

Maar op zich ook geen probleem hé dopey, je hebt gratis mailclients ook. Thunderbird en windows live mail ...

Ik gebruik enkel openoffice op mijn linux distros ;)

Dopey
10 January 2010, 20:21
Op zich niet nee, maar de mailclients die je opnoemt bezitten niet de mogelijkheden van Outlook. Het handige aan Outlook vind ik dat je in één oogopslag je agenda en toestanden kan bekijken en bewerken, en net die functie gebruik ik zelf heel veel, niet alleen voor het werk, maar ook privé. Maar zoals eerder al aangehaald, das mijn persoonlijke, bescheiden mening ;)

alfons
11 January 2010, 16:38
Iedereen bedankt,conclusie je kan er niet veel meedoen.

berger
11 January 2010, 21:08
Rare conclusie!
Ik schrijf daarmee al mijn rapporten en brieven, maak presentaties en lijsten. Voor mijn mails gebruik ik thunderbird (adresboek, agenda, taken). Kan daar pdf's mee maken.
Wat wil je nog meer en dat voor nul euro.

:)

Baloeke
11 January 2010, 23:24
Wat had je dan eigenlijk verwacht Alfons?

compuchrisje
12 January 2010, 01:28
Voor zover ik weet, heeft OpenOffice praktisch alle functionaliteit van MS Office. Ik installeer het bv bij de mensen die hier komen en die af en toe ook wel es wat willen doen met documenten, powerpoints of rekenbladen. Er is nog niemand die geklaagd heeft, en hun doc's komen helemaal gaaf aan.