Volledige versie bekijken : MAC OS X virtueel draaien op windows 7



robbedoeske_007
14 January 2010, 22:20
Is het mogelijk om MAC OS X virtueel te draaien op een windows 7 met AMD Cpu?
En wat zijn hier voor de systeenvereisenen..
En hoe ga ik te werk...

Mvg Robbedoeske_007

Fck_
14 January 2010, 22:21
Je kan hem niet gewoon van de MAC OS X Cd installeren , dat staat vast .
Als je ten minste Dual boot bedoeld , je kan hem in Windows wel draaien met een virtual Machine , maar dan gaat het iets trager .

Ik heb ooit Mac op mijn windows pc gehad (dual boot) , mr dan moest je zo'n speciale aangepaste CD downloaden , en ik denk niet dat dat legaal is .

robbedoeske_007
14 January 2010, 22:23
Het is voor er mee te leren werken dus enkel via een virtual machine hier bij zou ik VMware gebruiken...

Fck_
14 January 2010, 22:24
Dat gaat perfect dan ;) .
Dan gaat hij wel trager dan wanneer hij 'echt' geinstalleerd is. En als alles dan werkt in die VM (USB, Webcam, internet,..) dat weet ik wel niet. Heb hem ook eens gedraaid op een VM , en ik geloof dat ik toen heel veel 'problemen' heb gehad om alles wat werkend te krijgen.

robbedoeske_007
14 January 2010, 22:27
al doende leer je het zeggen ze...;)

carl
15 January 2010, 13:42
Zoals woya zegt is dit idd illegaal. OSX mag alleen op "apple-branded" hardware draaien. Er is misschien een catch, de nieuwste versie van paralels/VMware op osx ondersteunde het booten van een virtuele installatie. Geen idee of dat ook zo is met de windows versies.
Een zogenaamde hackintosh disc is 100% illegaal daar er veranderingen zijn aangebracht aan het OS. Daarnaast is het draaien in een VM geen goede indicator voor de snelheid en betrouwbaarheid van het systeem.