Volledige versie bekijken : geen internet en mail



Gilberto
16 January 2010, 16:49
ik gebruik xp prof sp3, adsl via usb modem (eicon)
sinds een paar dagen valt mijn internet en mail na een tijdje tijdens surfen of mailen gewoon weg, ik heb woensdag een beveiligingsupdate van windows binnen gekregen, en ik denk dat de miserie dan begonnen is, ik heb geprobeerd om de update te verwijderen via configuratiescherm - software, maar ik krijg een melding dat de update niet kan verwijderd worden, ik heb dan geprobeerd om via een vorig herstelpunt terug te keren maar dat lukt ook niet, steeds melding "kan computer niet terug plaatsen op datum van...", ik zie ook dat ik niet kan terug keren naar bv december om een herstelpunt te kiezen, ik ondervind ook als het internet wegvalt, ik niet meer kan afsluiten op de normale manier steeds blijft het venster "instellingen worden opgeslagen" staan het lukt wel door de startknop een tijd ingedrukt te houden
eerst dacht ik aan de modem, maar daar zie ik niks verkeerd, alle lichtjes blijven groen
iemand enig idee
alvast bedankt

dannyma
16 January 2010, 20:37
je pc terug zetten in tijd kan dit mischien verhelpen of laatste update als het kan verwijderen als je dit dacht .

Elboulle
16 January 2010, 22:02
Wat je ook kan proberen is in veilige modus opstarten (zonder netwerkmogelijkheden) en dan het systeemherstel uitvoeren. Alsook kan je dan ook eens proberen de laatst binnengehaalde update er terug af te halen. Laat maar weten of het lukte of niet!!

Groetjes!!!

Gilberto
18 January 2010, 21:58
heb dan toch de laatste update van windows kunnen verwijderen, maar helaas probleem bleef hetzelfde, heb dan na overleg met een collega toch een andere modem geïnstalleerd en wat blijkt na installatie geen problemen meer, dus de oude modem werkt blijkbaar niet meer voor honderd procent
bedankt voor de reacties, dit topic kan aldus gesloten worden