Volledige versie bekijken : WinUtilities 9.3 Pro



Toelly
21 January 2010, 17:04
Hey allemaal,

de Give Away of the Day van vandaag is WinUtilities Pro 9.3 (http://nl.giveawayoftheday.com/winutulities-9-37-pro/?utm_source=feedburner&utm_medium=email). Dit programma ziet er op het eerste gezicht interessant uit, maar eigenlijk ben ik niet echt happig op dergelijke tweak-tools, omdat ze meestal niets of nauwelijks uithalen (of toch niet dat ik al gemerkt heb). Mijn vraag is nu: is deze tool wel de moeite waard of niet?

Groeten, Toelly

Route81
21 January 2010, 19:23
Zoals de meeste van dit soort programma's komt het er op aan om je systeem al-dan-niet automatisch te onderhouden. De snelheidswinst die ze beloven is eigenlijk enkel maar merkbaar als je je systeem maanden laat verloederen en er dan zo'n programma eens tegenaan gooit. Eens je zo'n programma draaiende hebt, zal je pc niet sneller draaien dan dat mogelijk is maar je systeem zal ook niet "vervuild" geraken waardoor je snelheid verminderd.

Dus... nuttig? Ja zeker! Maar kies er wel één die z'n strepen al verdient heeft en niet het eerste het beste. Informeer eens op andere fora erover als je er hier geen ervaringen over vindt.

Toelly
21 January 2010, 19:54
Normaal gezien zou CCleaner je toch al een heel eind op weg moeten helpen, niet?

Peter.B
21 January 2010, 21:42
denk het ook.
gebruik deze al jaren en ben er zeer tevreden over.
nog nooit problemen mee gehad.