Volledige versie bekijken : PS3 defecte Blu-Ray lezer



Magnat
25 January 2010, 16:53
Iem. een ideetje waar ik een PS3 kan binnengooien met een kapot lees oog op de bluy-ray? en van de prijs?

mvg



Edit door Gotenks: Gelieve je probleem niet in een topic van iemand anders te plaatsen en ook in het juiste forum plaatsen.

gotenks
25 January 2010, 18:37
Als je nog garantie hebt, kun je deze binnen brengen waar dat je hem gekocht hebt ofwel Sony contacteren. Als je geen garantie meer hebt, kun je deze o.a. bij de Game Mania binnendoen, naar Sony opsturen of zelf de BR lezer vervangen. Let wel op, Sony durft nogal een gepeperde rekening te vragen.

Naar het schijnt is het zelf vervangen van de BR lezer niet moeilijk als je wat handig bent. Op deze site (http://www.movies-games.be/consoles/playstation-3/accessoires-hardware/) kun je een nieuwe BR lezer aanschaffen ;) Wel let op dat je het juiste model besteld! Meer instructies vind je op de vernoemde website.

tom906
25 January 2010, 20:01
Als er nog ps3 bezitters zijn waarvan de games (wel dvd’s) niet meer gelezen worden,weten wij een oplossing
Reparatie kost bij ons €145.- met 2 mnd garantie op de reparatie.
Er word een nieuwe lasr in geplaatst,en hij is met 2 dagen klaar
bel ons maar 0618722155

Heb gevonden op: http://www.youritromp.nl/2008/12/23/kapotte-lens-playstation-3-probleem/

Het is wel in het Nederlands te doen dus denk ik dat het niet zal helpen,
maar je hebt wel een prijs "€145.-".

Voor dat je hun gaat bellen zo ik eerst dit lezen!


Henk, zoals je leest dienen zulke dingen gewoon gratis te zijn vanuit Sony zelf, zeker aangezien zij zelf de PS3 presenteren als een apparaat waar je 10 jaar meer vooruit kunt (levensduur verwachting extra versterkt door fabrikant zelf).

Daarnaast mag jij net zo min als de consument een dergelijke reperatie uitvoeren, en mocht je het toch doen dan ben je wettelijke verplicht ten minste 3 maanden (of inmiddels zelfs 6 maanden) garantie te verlenen op je reperatie.

Als je nog niet zeker bent kijk dan gewoon de site na die ik heb opgegeven.

Groetjes, tom906

Halidos
3 October 2010, 15:07
Ik denk dat ik je daarmee kan helpen. Stuur dan mail naar xxxxxx...;)

EDIT PETERN: Geen email adressen op het forum. Het is voor jullie eigen goed tenzij je graag spam krijgt!!!
Regel zulke zaken via PM op de site;)

gotenks
4 October 2010, 12:51
Deze gaat ook op slot, aangezien hier geen reactie meer komt van de TS.