Volledige versie bekijken : Linda is de slimste



Dopey
29 January 2010, 17:15
Twee maanden hebben we er op moeten wachten, maar sinds gisterenavond is de mensheid verblijdt met alweer een slimste mens....Linda De Win. Uitgerekend diegene die bakken kritiek heeft moeten slikken heeft haar criticasters het zwijgen opgelegd. Want wees eerlijk, ze heeft het geweten! Het internet (de Vlaamse kant toch lol) bulkte van de negatieve commentaren op haar deelname, anti-Linda-facebookpagina's schoten als paddestoelen uit de grond, de ene al wat ludieker dan de andere. Toegegeven, zij was niet mijn favoriete kandidaat op de eindoverwinning, maar door al wat ze heeft moeten slikken, gun ik het haar wel.
Het was overigens een seizoen met een hoge entertainementwaarde, niet in het minst door het toedoen van een nieuw concept, een tweekoppige jury die dikwijls voor de nodige hilariteit zorgden.
De finaleweek was ongemeen spannend, en kon op elk moment een andere uitkomst hebben gehad, maar ik denk toch dat de drie sterkste kandidaten gisteren streden om de felbegeerde titel van Slimste Mens Ter Wereld. Zowel Bent als Peter konden met recht en rede aanspraak maken op de overwinning, maar het was dus ons aller Lindake die het pleit beslechtte door de hoofredacteur van De Standaard te kloppen op zijn eigen terrein en zich tactisch liet zakken en aldus zo aan de beurt te komen voor de laatste en beslissende vraag.
Ik dank Erik Van Looy, de jury, de kandidaten en Woestijnvis voor leuke televisie die zij de afgelopen acht weken hebben gebracht, en kijk al reikhalzend uit naar het volgende seizoen.....het zal niet makkelijk worden om dit nog te verbeteren.

http://img109.imageshack.us/img109/8920/mediaxl3569710.jpg

Bron Foto: De Morgen (http://www.demorgen.be/dm/nl/5856/De-Slimste-Mens/article/detail/1060328/2010/01/28/Linda-De-Win-is-De-Slimste-Mens-ter-Wereld.dhtml)

ultddave
29 January 2010, 18:21
Spijtig, had ook liever Peter of Bent zien winnen :p. Maar het is wel een goed seizoen geweest :D. Hopelijk mag den phillipe volgend seizoen weer meedoen ;D.

Greetz,
Dave

chira
29 January 2010, 19:01
:shy: ja het was zeer spannend ,, en ook een zeer goeie jury die zeer goed kon zingen ...en ja ze verdiende dat ook ... zoals linda het zeg je moet gewoon geluk hebben .. twaren drie zeer goede kandidaten :good:

butskristof
29 January 2010, 19:35
Khad liever den Bent als winnaar gezien..
Maarja,
life isn't like it should be!:good:
Mvg,
Kristof

compuchrisje
29 January 2010, 20:27
Alhoewel ik ook niet elke aflevering kon zien, eens begonnen, bleef ik toch ook zitten hoor. Vind dit soort programma's (quiz-vorm) nog altijd een ideale manier van tv-kijken, het amusementspeil staat even hoog als het IQ, wat je van andere zenders al lang niet meer kan zeggen, tussen de Maggi-blokjes, wc-reinigers en Mr Propers door.

tom906
30 January 2010, 14:30
Had ook liever dat bent won.
De mannen moet zich stil aan kunnen bewijzen :))