Volledige versie bekijken : [gezocht] mensen met eetstoornis



Sille
1 February 2010, 22:12
Hoi iedereen,

Goeie vriendin van mij zit in haar laatste jaar Secundair. En moet voor haar eindwerk een werk maken over anorexia, en is hierbij opzoek naar mensen die in een privé interview enkele van hun ervaringen willen geven. En ook hoe zij dit overwonnen hebben, of er nog steeds mee te kampen hebben.

Als er iemand zo'n mensen kent of er zelf aan geleden heeft of der nog onder leid. Willen deze dan zo spoedig mogelijk een privé bericht te sturen naar mij. Zodat ik eventueel verder contact kan doorgeven met de persoon in kwestie.

Gelieve hier niet de onnozele uit te hangen en een privé bericht te sturen om een afspraak te regelen met het meisje want daar heeft ze niets aan als jij niet aan deze ziekte lijd of geleden hebt.

Iedereen is welkom en elk interview kan nieuwe dingen en interessante dingen uit voort komen. Deze interviews blijven dan ook Anoniem indien men dit wenst.

Met vriendelijke groeten

Dimitri Jambers

compuchrisje
1 February 2010, 23:07
Omdat het hier over een nogal delicaat thema gaat, wil ik hierbij benadrukken wat Dimitri vraagt: stuur enkel een PM (http://www.minatica.be/private.php?do=newpm&u=1377) naar hem. Reacties hoeven hier niet achter te komen.