Volledige versie bekijken : Muziek ordenen



De Koene
5 February 2010, 01:40
Al mijn muziek staat in 1 map.
Ik zou deze liefst ordenen volgens genre.
Maar er zijn bv. nummers die in drie of vier genre's tegelijk kunnen ondergebracht worden.
Is er een mogelijkheid om deze automatisch te laten onderverdelen zodat ik 1 bepaald nummer terugvind onder verschillende genre's?

arlene
5 February 2010, 01:48
Heeft Windows media player die opties niet ?

De Koene
5 February 2010, 13:22
Deze geeft maar 1 genre aan een nummer volgens mij.
Het is zo dat ik Virtual DJ gebruik om muziek af te spelen.
Met dit programma moet de muziek in mappen worden onderverdeeld, bv. rock, pop, dance, enz...
Wat ik zou willen is dat een nummer in verschillende mappen te vinden is, maar om dit allemaal manueel te gaan doen is dit echter onbegonnen werk.
Het zal wel meer schijfruimte in beslag nemen maar dit maakt niet uit.

peenif
5 February 2010, 14:18
Niet om U te ontgoochelen maar ik zie niet welk programma in staat zou zijn om in uw plaats te weten/beslissen in welke mappen een nummer al dan niet zou moeten staan.
Ikzelf heb onder mijn muziek 2O mappen met 6340 bestanden en inderdaad staan in verscheidene mappen dezelfde nummers - maar dit heb ik dan ook van in het begin manueel maar vooral punctueel bijgehouden.

ghost
5 February 2010, 14:57
Ik denk dat je beter eens zoekt op free music collectors , of free music organizer . Ik heb heb hier allmymovies (dus alleen voor films) , en daar kan ik ook verschillende genre aanvinken , per film.
Heb wat gezocht , maar ik gebruikt het niet , misschien is dit iets voor u allmymusic (http://www.freedownloadsplace.com/Products/38537/AllMyMusic)