Volledige versie bekijken : Kan een Belg een Dell laptop bestellen op de Nederlandse site?



MartijnVDD
11 February 2010, 13:45
Dag allemaal,

Ik vroeg me af of ik als Belg een laptop kan bestellen op de Nederlandse site van Dell. Op de Nederlandse site staan namelijk betere laptops voor dezelfde prijs als een mindere laptop op de Belgische site.

Alvast bedankt!

Baloeke
11 February 2010, 14:35
Hou er wel rekening mee dat er extra kosten kunnen aan verbonden zijn. Kwa levering in het buitenland, extra kosten voor een Internationale overschrijving,...

beckmar
11 February 2010, 15:30
Zo lang je binnen de euro-zone blijft kost internationaal betalen niets (je moet alleen ff googelen naar het iban en bic-nummer)

g_man
11 February 2010, 18:40
Ik denk dat als je probeert zij u vanzelf naar de .be site verwijzen:)

PeterN
11 February 2010, 22:58
In ieder geval moet je oppassen. Nederland heeft een ander toetsenbord indeling dan Belgiƫ. In Nederland hebben ze qwerty, bij ons azerty en bij laptops kan je niet zomaar een ander toetsenbord plaatsen ;)
Ook kleine lettertjes lezen want garantie bepalingen etc kunnen verschillen in landen. Zo zou het bv kunnen zijn dat je maar 1 jaar garantie in Nederland hebt terwijl in Belgiƫ 2 jaar, of net andersom. Ik bedoel maar, soms lijkt ook alles hetzelfde terwijl het niet zo is ;)

compuchrisje
12 February 2010, 00:56
Meestal staan de voorwaarden voor leveringen in het buitenland er ook bij, zij het in kleine lettertjes. En vreemd genoeg, hierbij is een landsgrens wel degelijk een grens hoor! Reken dus maar op extra verzendkosten.

MartijnVDD
12 February 2010, 21:06
Ok, bedankt!