Volledige versie bekijken : quartz.dll



atlantis
22 February 2010, 16:44
goeie dag
zoon zit voor een jaar in buitenland, en ik mag zijn laptop (Dell inspiron1520) gebruiken de tijd dat hij weg is.
Echter krijg ik regelmatig een quartz.dll foutmelding. Mij lijkt het dat dit begonnen is na het verwijderen van adobe pdf reader en het plaatsen van foxit....ook had ik af en toe een flashprobleem.
in bijlage de quartz foutmelding.

Baloeke
22 February 2010, 17:37
Volgens een site van Microsoft (http://support.microsoft.com/kb/909596/nl) zou het te maken hebben met DirectX

atlantis
22 February 2010, 22:25
had ook even gegoogeld, en heb dan direct x opnieuw geïnstalleerd maar helpt niet

atlantis
24 February 2010, 21:29
heb een quartz.dll gezocht op internet en deze gedownload. Ik krijg echter gene melding om deze toe te voegen in system32, zelfs als ik als admin uitvoeren doe.

hoe kan dit wel?
ps ik zie wel een quartz.dll in ssystem32 staan maar kan deze dus niet vervangen

ik zie ook dll repair programma's .... zijn die veilig te gebruiken??

berger
24 February 2010, 21:37
Die dll repair programma's zou ik niet gebruiken.
Als je het bestand quartz.dll kunt downloaden, dan staat het ergens op uw PC, die plaats moet je wel weten. Dan kun je de oude versie van dat bestand verwijderen, en met uw verkenner het nieuwe bestand naar de goede positie verplaatsen.

atlantis
25 February 2010, 10:40
ik heb dit geprobeerd maar ik krijg: niet voldoende rechten om dit uit te voeren, ook als ik 'uitvoeren als administrator' doe. (via kopie paste of knip paste)

atlantis
28 February 2010, 13:02
heb geprobeerd om dll opnieuw te registreren maar krijg volgende foutmelding in bijlage

ook een herinstallatie van acrobat reader haalt niks uit.

atlantis
2 March 2010, 22:14
heb met unlocker de dll verwijderd en de foutmelding blijft voorlopig achterwege.

atlantis
15 March 2010, 20:20
mag afgesloten worden.
heb op zijn kamer de externe HD teruggevonden waar de image opstond die gemaakt was toen we de laptop kochten. heb deze met succes teruggezet.
nu nog een 80tal updates installeren en we kunnen verder....hoop ik

bedankt voor de hulp en reacties!

PeterN
16 March 2010, 00:31
't ja het was precies een monoloog ;)
Al goed dat je toch een oplossing hebt gevonden want voor de hand liggend was het precies niet.