Volledige versie bekijken : msn virus



mighty mouse
24 February 2010, 21:09
hey iedereen
ik heb een serieus probleem met msn
mijn neef heeft een link van een internetpagina doorgestuurd
link preventief verwijderd - is een exe bestand en dan e mail adres erachter...
nu kan ik geen gesprek meer starten met msn,mijn cursor blijft regelmatig hangen,mijn browser pagina veranderd automatisch en er staat een hoop rommel tussen men files die er voordien niet tussen stonden....en wie weet wat nog meer dat ik nog niet heb ondervonden.
weet er soms iemand van jullie raad voor mijn probleem?
mss msn eraf gooien afzoiets?
ik gebruik ook mcafee maar die heeft blijkbaar niets gedaan.
elke raad is welkom want ik heb er echt geen idee meer van wat ik kan doen en ben een beetje radeloos aan het worden.
alvast bedankt
grtz tom

peenif
24 February 2010, 21:17
Hou nu op deze link te plaatsen mighty mouse - dit is reeds in het tweede topic dat ik deze verwijder. Exe bestanden zijn gevaarlijk - indien U het nog niet wist - bij deze weet U het.

mighty mouse
24 February 2010, 21:24
Hou nu op deze link te plaatsen mighty mouse - dit is reeds in het tweede topic dat ik deze verwijder. Exe bestanden zijn gevaarlijk - indien U het nog niet wist - bij deze weet U het.
het spijt me ten zeerste en was niet de bedoeling om dit te doen!
anvaard mijn verontschuldigingen bij deze aub..

compuchrisje
24 February 2010, 23:51
Ik hoop dat de rest van je systeem nog wat wil doen. Bij je eerstvolgende bezoek aan het forum, adviseer ik je om hier (http://www.minatica.be/forumdisplay.php?f=46)langs te gaan.

mighty mouse
25 February 2010, 00:09
Ik hoop dat de rest van je systeem nog wat wil doen. Bij je eerstvolgende bezoek aan het forum, adviseer ik je om hier (http://www.minatica.be/forumdisplay.php?f=46)langs te gaan.
ok,ik begrijp wat je bedoeld en ik begrijp ook dat ik verkeerd heb gedaan met die link te zetten!
mijn oprechte excuses daarvoor!!
natuurlijk doet iedereen al eens iets verkeerd en ik ben ook maar een beginner en begrijp er nog niet de helft van zoals jullie doen,dus ja...
het zal niet meer gebeuren.
en ja,de rest van mijn systeem werkt nog wel redelijk maar die hijackthis werkt niet zoals het moet,kan die wel installeren en opstarten maar dat rapport krijg ik niet.is er nog een andere manier of kan ik mss gewoon beter van nul beginnen??
alvast bedankt als je me nog wil helpen!

compuchrisje
25 February 2010, 00:13
Een propere installatie zal altijd wel het zuiverste zijn, maar als je bestanden hebt opgeslagen die je niet kwijt wil, zorg je best eerst voor een goeie back-up ervan. Normaal gezien moet het logje van HJT wel opduiken hoor, als een txt-bestand, maar het kan even duren voor het tevoorschijn komt.
Probeer nog maar eens, en vind je het teveel moeite, kan je alsnog beginnen herinstalleren.

compuchrisje
25 February 2010, 00:24
Je logje is verplaatst MightyMouse, je kan hier (http://www.minatica.be/showthread.php?t=67862)de behandeling vinden zodra één van onze slayers het heeft bekeken.