Volledige versie bekijken : Windows Vista Geen toegang meer!!



Averell
24 February 2010, 21:56
Daarstraks pc met vista opgestart en was iets trager dan normaal, krijg ander bureaublad dan vroeger bepaalde zaken (vb windows sidebar) zijn weg en kan met de normale gebruiker, was er maar1,niets meer openen er verschijnt hetvolgende op het scherm: rood kruis + Kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat,pad of bestand. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item. Ik heb dan een andere account gemaakt en deze administrator gemaakt en dan kreeg ik terug toegang tot alles, niet opstartend op volle snelheid maar soit. Heb dan norton laten scannen vond klein probleem maar hielp niet, heb de pc 2x naar eerdere herstelpunten gezet maar kreeg steeds bericht dat het niet gelukt was omdat er tijdens het proces een fout opgetreden was. Heb ook een online scan geprobeerd maar dat lukt niet.

compuchrisje
24 February 2010, 23:49
Er is duidelijk iets mis met de integriteit van je besturingssysteem. Ik hoop dat je niet teveel zaken erop hebt staan die je zeker niet kwijt wil, anders kan je proberen om via dat administrator account die onderwerpen op een andere partitie of beter nog, op een extern medium te zetten.
Daarna herinstallatie van Vista, ofwel met je DVD ofwel via de recoveryopties van je pc.
Het zit er dik in dat je een passagier hebt gehuisvest, virus genaamd.

arlene
25 February 2010, 00:20
Voordat je rigoreuse dingen gaat doen, plaats een
HIJACKLOGJE (http://www.minatica.be/forumdisplay.php?f=46)

Averell
25 February 2010, 10:34
ok, al bedankt . Heb wel de foto's en de nodige documenten nog kunnen afhalen, dat was het enige waar ik nog wel aan kon.