Volledige versie bekijken : Nieuwe alcoholtest



Phil O'Sophe
4 March 2010, 18:09
Het blazen in ademtesttoestel en ademanalysetoestel bij alcohol controles wordt per 01/04/2010 afgeschaft en vervangen door een leestest.
Voor de politie een grote vereenvoudiging, maar als 'klant' zal je goed uit je doppen moeten kijken.
De test zou volgens de ontwikkelaars onfeilbaar moeten zijn en met 100% zekerheid de chauffeurs die teveel gedronken hebben moeten kunnen identificeren.
Een en ander heeft te maken met het niet kunnen uitspreken van bepaalde lettercombinaties wanneer men gedronken heeft.
Om u toch toe te laten u ietwat voor te bereiden, voeg ik hier de te lezen tekst bij, zodat u niet meteen voor verrassingen komt te staan.
Je mag pas terug achter het stuur kruipen als je deze tekst vlot kan lezen zonder te barbarabbelen, sorry zonder te brabbelen..
Veel succes... en begin maar alvast te oefenen !!!


I n een zeemansdorpje woonde eens een meisje, Barbara genaamd.
Barbara maakte de allerlekkerste rabarberpudding in de verre wijde omtrek, en iedereen was zo gek op de rabarberpudding van Barbara dat iedereen haar Rabarberbarbara noemde.

O mdat Rabarberbarbara op een gegeven moment zo bekend was geworden met haar rabarberpudding, besloot ze om haar eigen bar te openen.

N atuurlijk werd de bar de Rabarberbarbarabar genoemd.
Rabarberbarbara had in haar Rabarberbarbarabar nogal wat vaste klanten, maar veruit de meest bekende klanten waren wel 3 barbaren die regelmatig van rabarberbarbara's rabarberpudding genoten in de rabarberbarbarabar.

E n omdat deze barbaren zo vaak in de rabarberbarbarabar kwamen om rabarberbarbara's rabarberpudding te eten kregen zij op een gegeven moment de bijnaam ' Rabarberbarbarabarbarbaren'.

D e Rabarberbarbarabarbarbaren hadden natuurlijk ook lange stoere baarden en deze werden natuurlijk de
rabarberbarbarabarbarbarenbaarden genoemd.

A ls de rabarberbarbarabarbarbaren hun
rabarberbarbarabarbarbarenbaarden wilden verzorgen, dan gingen zij altijd naar de barbier:
De rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier.

D e rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier besloot om samen met de rabarberbarbarabarbarbaren een barbecue te organiseren:
Een rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbecue.

Als je dit kunt uitspreken zonder fouten laten ze je gaan...!

Vincent
4 March 2010, 18:36
Zie nu alles dubbel :crazy:

peenif
4 March 2010, 18:49
Ik ken dat van buiten net als het periodiek systeem van Mendelejev - het symbool van West-Vleteren is bvb

Keystroke
4 March 2010, 20:20
Dan is dit (http://www.youtube.com/watch?v=jflWQA3kknw) de enige persoon die nog rondrijdt denk ik :D

Vincent
4 March 2010, 20:42
Keystroke (y)

compuchrisje
4 March 2010, 23:45
't Gaat daar vol zitten in dat cachot, vrees ik :lol:

carl
5 March 2010, 00:17
Respect @ Peenif als je het hele PSE vanbuiten kent :) Of bedoel je juist de ellementnamen ?

Als ze je dit doen lezen ban je beter af dat je je meteen een stuk in je voeten drinkt, stotteren zal je toch :D

Obsessed
5 March 2010, 13:26
Barbarabrbaardbabberbablll prfffllrllfflllflflf :wall: :crazy::crazy:

Baloeke
5 March 2010, 21:51
Ben nog nuchter en heb al problemen met die rabarberdingens :lol:

Phil O'Sophe
5 March 2010, 22:58
Barbarabrbaardbabberbablll prfffllrllfflllflflf :wall: :crazy::crazy:


Ongeveer zoiets ja :lol:

compuchrisje
6 March 2010, 00:06
Brabbelabbelaars zijn dat jaaaaa!

Phil O'Sophe
6 March 2010, 21:08
Brabbelabbelaars zijn dat jaaaaa!


Amaai jij kunt dat goed ! :lol:

minQkel
12 March 2010, 20:04
Het ging helemaal goed tot ik bij rabarber barbarabarbarbarenbaardenbarbier kwam...

Breskuz
15 March 2010, 20:46
ctrl + c ctrl + v .... klaar :D

Rob_D
17 March 2010, 22:41
:)laat mij maar gewoon blazen

chira
18 March 2010, 17:47
:shy: ik heb ééns moeten blazen , denk nu al een jaar geleden en ike kon het niet driemaal mogen proberen en niets , was al bang dat ze een dokter erbij gingen roepen voor bloed te trekken maar ik had geluk de politie lieten mij zomaar vertrekken ,, ben nog altijd bang , want blazen kan ik niet :lol:,,, en die nieuwe alcoholtest is ook niet voor mij zou niet ver komen :)

compuchrisje
18 March 2010, 23:45
:lol: ik ook, op vrijdagavond om 23.30, toen ik de echtgenoot van zijn werk had opgehaald. Putje winter, dikke trui, sjaal en muts en een pikzwarte eega naast me (een mekanieker he). Ik drink nooooitttt en toch moest ik blazen... Vond het belachelijk en zei dat ze hun spullen wel voor betere doeleinden konden verspillen. Maar 't was blijkbaar om later in statistieken te kunnen melden dat er binnen onze gemeente zelden iemand dronken rondrijdt. pfff