Volledige versie bekijken : Corel draw versus Paint shop pro



2B's
5 March 2010, 20:17
Ik had al laten weten dat mijne PSP er de brui heeft aan gegeven, hoewel de versie zo legaal als maar mogelijk was is de installatie cd dermate beschadigd dat mijn pc'ke die niet meer kan lezen. De buurman zijn hond was er nl in geslaagd die uit mijn handen te rukken en even deftig te bewerken.

Nu krijg ik de kans op een gratis versie (gewonnen op het internet) te installeren. Corel Draw heet dat ding en het lijkt veel grafisch werk te kunnen verzetten. Kun je daar hetzelfde mee als PSP? Kent iemand het verschil tussen beide programma's of zou ik dan toch misschien niet beter een nieuwe psp kopen?

gtrz en bedankt alvast
2B's:bow:

peenif
6 March 2010, 07:06
Ik denk dat Corel Draw meer geschikt is voor webdesign - al eens contact genomen met Corel omtrent uw probleem met de beschadigde schijf? Zou ik toch eens doen - het licentienummer heb je toch!!!

2B's
6 March 2010, 17:10
Ik denk dat Corel Draw meer geschikt is voor webdesign - al eens contact genomen met Corel omtrent uw probleem met de beschadigde schijf? Zou ik toch eens doen - het licentienummer heb je toch!!!


Lomp dat ik ben! Daar had ik nog geeneens bij stilgestaan. Ik ga da direct doen zé. Merci voor den tip.:good: