Volledige versie bekijken : mp3-bestand importeren in Flash cs4-document



chouffke
6 March 2010, 11:53
Hallo,

Ik wil via een map op mijn harde schijf een mp3-bestandje importeren in een library van mijn flashdocument, maar dit lukt totaal niet. Ik heb al gekeken bij mijn publish settings, heb daar niks aan veranderd want lijkt mij allemaal wel OK. Moet ik misschien ergens anders mijn instellingen aanpassen van dit flashdocument ? Of is het iets anders misschien ? Flash cs4 aanvaardt toch mp3 zonder probleem, dacht ik ?
Graag hulp, aub, hartelijk dank alvast.

Butterflyice
6 March 2010, 12:00
Deze kan je zonder probleem importeren
Bestand =>import => Import to library bestand opzoeken en
open.

Nu staat je mp3 in de library

suc6 er mee

chouffke
6 March 2010, 12:07
heb ik al meerdere keren geprobeerd op deze manier, maar ik krijg voor gelijk welk mp3-bestand dat ik wil importeren dezelfde boodschap : "One or more files were not imported because there were problems reading them".
Als ik deze dan gewoon wil afspelen op een mediaplayer bijvoorbeeld, dan hoor ik die song zonder problemen. Dus aan de mp3-song ligt het zekers niet ...

Butterflyice
6 March 2010, 12:10
Dan ligt het aan de mp3 je kan deze open in een andere progje en dan opnieuw opslaan met een ander kbps instelling.

chouffke
6 March 2010, 12:16
wat bedoel je met kbps instelling ? ander bitrate of zo ?

Butterflyice
6 March 2010, 12:18
Jep een andere bitrate 128 of zo.

chouffke
6 March 2010, 12:38
lukt ook niet :( ... om gek van te worden pfff... toch bedankt alvast voor je tijd... ik ga verder zoeken, mss heb je nog tips of kunnen anderen mij helpen...

Snakey
6 March 2010, 13:03
Probeer eens je mp3 bestand eerst te converteren naar wav en die dan te importeren.

chouffke
6 March 2010, 13:44
Snakey,

Heb ik nu gedaan en dat werkt nu wel, ik had dit al in mijn achterhoofd om dit te doen (vorig jaar geleerd in de vorige versie van flash) maar ik dacht dat het voor mp3 in flash cs4 ook moest lukken... soit, heb dit nu omgezet in .wav en het werkt...
Bedankt alvast om dit uit mijn achterhoofd te halen :-)

Butterflyice, ook nog eens bedankt voor je reactie ;-)

chouffke
6 March 2010, 14:15
Voor de geïnteresseerden nog : ik heb nog een link gevonden waar iemand hetzelfde probleem had als ik. Het heeft blijkbaar te maken met 'tekst' die meegegeven wordt met de muziek ... zie deze link : http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=10094

mij is het alvast gelukt, zowel door om te zetten in .wav als de methode beschreven in die link hierboven ;-)

groetjes