Volledige versie bekijken : DVD branden / Nero Essentials8 speelt wel op pc af maar



voiratsou
23 March 2010, 19:46
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem.

Na het branden van een dvd SONY DVD-RW (met foto's) speelt hij die wel op de pc af,maar niet op de dvd speler.

Er volgt dan de mededeling schijf moet nog geformatteerd worden

Deze dvd (SONY DVD-RW) gebruik ik altijd op deze speler zonder problemen.

Mogelijk kent iemand dit probleem.:wall:
M vr gr,

Johan

Phil O'Sophe
23 March 2010, 20:04
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem.

Na het branden van een dvd SONY DVD-RW (met foto's) speelt hij die wel op de pc af,maar niet op de dvd speler.

Er volgt dan de mededeling schijf moet nog geformatteerd worden

Deze dvd (SONY DVD-RW) gebruik ik altijd op deze speler zonder problemen.

Mogelijk kent iemand dit probleem.:wall:
M vr gr,

Johan


Misschien het volgende proberen: eerst die schijf formatteren op de dvd-speler en dan de foto's opnieuw branden (met Nero).

Succes !

Peter.B
23 March 2010, 20:06
ik zou de foto's naar mijn harde schijf kopiƫren,dvd rw formateren,foto's terug op dvd rw en zien of het dan lukt.

gabriel
24 March 2010, 18:43
beste ..... je hebt daar een probleem wat zowat algemeen is ......de oplossing zal je moeilijk vinden ( en echt sorry !!!!! ) verder blijven zoeken op intenet kan je een oplossing geven maar geen waarborg , je hebt daar zowat de moeilijkste vraag gesteld die er is ... wat er vroeger was is nu niet meer .....
verkeerde software -- verkeerde dvd -- verkeerde instelling -- pc en dvd niet met elkaar gelinkt -dvd brander met een foute link , -- enz- enz -enz .......;);)
veel geluk met uw zoektocht :):)
ik wil je graag verder helpen , als je dit wenst

voiratsou
24 March 2010, 19:37
Allen bedankt voor het reageren

Voor het plaatsen van dit bericht veel gegoogeld

Ik ga het verder proberen


Vriendelijke groet

Johan