Volledige versie bekijken : tekenpallet ?



Swatje
24 March 2010, 23:13
Beste mensen, ik heb van mijn kinderen een toestelletje gekregen om (voor mij toch) wat te spelen. Ik had gehoopt bv om uit foto's het 1 en andere uit te snijden, en wat te knutselen. Dat valt me tegen :frown:, ik heb dat apparaat geinstalleerd en alles ok denk ik, maar hoe kan ik bv in paint shop 12 of Ms PictureIt dat toestelletje gebruiken ?? moet ik ergens iets aanvinken of ???? eerlijk gezegd ben ik daar al een volle week mee bezig en eigenlijk begin ik me te ergeren (een beetje toch).
het toestel is :Trust TB-5300 Slimline Design Tablet. Ik vind ook nergens iets van uitleg hoe en wat ???
Uiteindelijk kom ik weer bij jullie terecht, kunnen jullie mij helpen (een beetje verstaanbaar)?Mijn dank en groetjes

butskristof
25 March 2010, 13:57
Misschien dat je hier iets kan uithalen?
http://www.trust.com/products/productmanuals.aspx?artnr=15356
Mvg,

peenif
25 March 2010, 14:10
Swatje - hier kunt U alles vinden over uw product inclusief een downloadbare handleiding in pdf - drivers etc. Alles eens goed lezen, normaal integreert een tekentablet zich in de bestaande fotobewerkingssoftware.

http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=15356

Edit : skateguy is me net voor :)

Swatje
26 March 2010, 21:38
beste skateguy11 en peenif, dank aan beiden.
Ik heb het ge-installeerde terug verwijderd en NOG EENS volgens het boekje ge-installeerd.
Geen enkel probleem MAAR mijn probleem is nog altijd :
ik heb niet het minste idee hoe ik het nu kan gebruiken in bv paint shop pro of in MsPictureIt??
Kunnen jullie daar een beetje uitleg over geven aub ??
mijn oprechte dank
groetjes van Swatje

peenif
27 March 2010, 10:16
Ikzelf heb geen tekentablet en dus geen knowhow maar wat ik kan lezen is dat de muis en het tekentablet niet samengaan - is uw muis uitgeschakeld/verwijderd?

Swatje
27 March 2010, 11:30
Peenif, mijn dank krijg je met deze

maar nu (niet lachen hé) hoe kan ik de muis af en terug opzetten ?
ik ben maar een bleuke hoor!
groetjes

peenif
27 March 2010, 14:24
Indien het een muis is met kabel de USB uittrekken en je tekentablet in de plaats - indien die draadloos is je draadloze stick eruit en de tablet erin.

Swatje
28 March 2010, 21:44
mijn oprechte dank, het lukt me nu in Paint shop pro
tof !