Volledige versie bekijken : Uitnodiging huwelijk Nightraver



nightraver
27 March 2010, 13:07
Hallo, ik heb eens hulp nodig van de creatieve zielen op minatica. Ik ga namelijk in Juli trouwen en zou een originele uitnodiging willen, nu ik heb zelf al wel geprobeerd maar had eerst iets met foto's in gedachten, maar dan dacht ik zo van mhm, mss zou iets anders (zonder foto) ook wel mooi kunnen zijn. Nu mij ontbreekt het eerlijk gezegd aan inspiratie op de moment, daarom dacht ik van misschien weten ze op minatica wel iets :)

Info die op de uitnodiging zou moeten staan:
Bruid: Miranda
Bruidegom: Gunther
Datum: 3 Juli 2010
Uur en plaats van huwelijk: 11u30 Stadhuis Mechelen.
Avondfeest: aanvang om 19u en dit in de Lotelingstraat te 2812 Muizen (Kantine voetbalplein KFC Muizen)
Indien belet graag een seintje voor 10 juni:
Gsm Gunther: 0479/70.89.52 GSM Miranda: 0476.59.39.66

Indien jullie genoeg inspiratie hebben mogen jullie eventueel ook een bijpassend bedank kaartje maken.
Ik heb geen specifieke voorkeur voor afmetingen of stijl, ik wil gewoon iets origineel dat niet alle dagen gezien wordt.

Alvast bedankt voor de mensen die willen proberen, en euh ik laat jullie zeker weten welke er gekozen wordt (ook als er geen uit komt)

Grtz Nightraver.

peenif
27 March 2010, 14:28
Mooie uitdaging Gunther - heb je misschien ook een deadline???

wdv
27 March 2010, 15:28
proficiat nightraver met je huwelijk als dit nog niet gebeurt is groetjes wdv

nightraver
27 March 2010, 20:13
Ja een deadline euh, vermits het huwelijk in juli is zou ik deze uitnodigingen toch graag half april kunnen gaan afdrukken en ronddoen.

Magnat
31 March 2010, 10:03
http://img191.imageshack.us/img191/6669/uitnodigingpage1.jpg
http://img194.imageshack.us/img194/8148/uitnodigingpage2.jpg
mvg Roel

nightraver
31 March 2010, 16:14
Ziet er strak uit Magnat. Maar euh wat doen al die bolletjes aan de zijkanten erbij? en die kleurenbalk link en rechts boven? Verder ziet het er best leuk uit. Al in elk geval bedankt voor deze eerste inzending.


Grtz Nightraver

peenif
31 March 2010, 16:27
Ik heb geen specifieke voorkeur voor afmetingen of stijl, ik wil gewoon iets origineel dat niet alle dagen gezien wordt.

Tja, Nightraver laat het gewoon over je heen komen hé, dan zie je wel, k vind het in ieder geval tof.

Magnat
31 March 2010, 16:27
Die bolletjes noemen we registratie-tekens in de grafische sector, dat staat op elke drukplaat die de drukker gebruikt (buiten beeld) om zo de 4 drukkleuren CMYK (cyaan,magenta,yellow,black) mooi in register te laten drukken. (in register = alle kleuren mooi op elkaar). De kleurenbalkjes (ook buiten beeld) gebruikt de drukker om op het drukwerk zijn kleuren naar te richtten, en de densiteit van het werk met een densitometer. Je vraagt je mss af waarom dat erop staat, is ook niet nodig als je ze zelf afdrukt, maar wel handig om mee naar de drukker te stappen, mijn pdf settings staan nl. nu zo ingesteld. Sorry voor de verwarring. Verder zouden de 2 grote cirkels ringen moeten voorstellen als teken van trouw :-). Naar de kwaliteit van de jpeg's moet je niet kijken, als je dit kiest dan krijg je natuurlijk een mooi pdf'je van mij.

Hoop je hiermee voldoende van dienst geweest te zijn,
en met vriendelijk groeten

nightraver
31 March 2010, 16:30
Dat is in elk geval een duidelijk uitleg ja :p
En euh die cirkels had ik meteen begrepen toen ik het zag dat het voor de verbintenis stond, knap gedaan.
Ik ga nog even afwachten of er nog inzendingen komen, en deze alvast aan mijn vriendin laten zien.

Nogmaals bedankt.