Volledige versie bekijken : Mijn nieuwe site met flash intro



intruder
28 March 2010, 11:16
Hoi,

Ik heb een site gemaakt voor mijn zoon en heb de intro pagina gemaakt met flash cs4.

Dit is het eerste wat ik met flash presenteer.

De rest van de site is gemaakt met DW cs4 .

Alvast bedankt voor jullie reacties

hier de link : http://www.svenplaysondrum.tk/

Ik probeer dit te doen als hobby.

mvg

Intruder

djeetn
28 March 2010, 12:50
Leuk dat je dit voor je zoon op poten gezet hebt. Ik kan me echter niet vinden in je keuze van het lettertype, 'k vind 't nogal moeilijk leesbaar eerlijk gezegd.

intruder
28 March 2010, 12:53
Hij vond dit een mooi lettertype. Het is niet altijd even makkelijk te lezen ik weet het, maar het went na een tijdje. Dan herken je de letters erin.

Alvast bedankt voor je reactie

mvg

ultddave
28 March 2010, 13:15
Het is best om ook "pictures" en "playlist" in het menu met een hoofdletter te schrijven. ;)

Bij het contactformulier maak je gebruik van de mailto functie. Daardoor staat je emailadres in de code. Dat is niet echt handig aangezien er een kans is dat je spam kan krijgen.

Bijvoorbeeld
mailto:xxxxxx@hotmail.com

Kan je veranderen naar:

& #109;& #097;& #105;& #108;& #116;& #111;:xxxxxx& #064;hotmail.com

Waarbij je de spaties tussen alle & en # weglaat. (Die moest ik hier plaatsen omdat het anders geinterpreteerd werd op het forum.)

En dan moet je die "xxxxxx" vervangen door de gebruikersnaam van je zoon zijn emailadres. (Die ga ik hier om privacy redenen niet plaatsen.)

Mvg,
Dave

intruder
28 March 2010, 13:17
Hoi,

Ik heb hem gevraagd een ander lettertype te kiezen. Nu heeft hij voor Harlow Solid Italic gekozen.

Ik hoop dat dit een verbetering is.

mvg

intruder
28 March 2010, 14:17
Hoi Dave,

Bedankt voor deze reactie.

Heb de aanpassingen gedaan die je voorstelde.

mvg

intruder
28 March 2010, 17:36
Hoi Dave,

Weet je ook als ik die schuifbalk in een andere kleur kan zetten ??

Misschien moet ik mijn vraag in een ander forum onderdeel plaatsen.

Alvast bedankt

mvg

intruder
28 March 2010, 21:49
Hoi Dave,

Ik heb het gevonden om de scrolbalk een kleur te geven.

Maar ik vind het mooier zonder die balk.

mvg

ultddave
28 March 2010, 22:20
Inderdaad, het is beter zonder scrollbalk.
Het is trouwens best om dingen zoals de cursor en de scrollbalk (kleur) niet te veranderen. In de meeste gevallen geeft dat eerder een "amateuristische" indruk van een site. ;)

Bij het onderdeel "links", zou ik ook nog duidelijk aangeven wat de linken zijn, en wat tekst is. Door bijvoorbeeld de link zelf te onderlijnen.

Mvg,
Dave

intruder
29 March 2010, 19:57
Ik heb je raad opgevolgd. Vooral bij links is het duidelijker geworden.

mvg