Volledige versie bekijken : Kan geen mount software meer gebruiken. (VCD, DTL, MISO, en andere)



azziplekkus
30 March 2010, 18:14
Llow allemaal,

Een tijdje geleden had ik hier een topic aangemaakt omdat ik geen CD's meer kon branden, met geen enkel programma, maar wel nog lezen.

Vandaag heb ik CDburnXP eraf gegooid, en alles werkt terug (geen idee of dat het probleem was, maar vandaag merk ik voor het eerst dat ik terug CD's kan branden)

Maar nu duikt ineens een ander probleem op. Ik weet ook niet of het aan CDburnXP ligt, maar het is wel toevallig net nu ik dat er af gegooid heb.

Ik kan namelijk geen enkel mounting programma meer gebruiken (heb er al verschillende geprobeert)

Magic iso en daemon tools kunnen geen stationsletter meer krijgen voor hun "virtuele drive"
en Virtual Clone Drive doet gewoon helemaal niets meer (als je rechterklikt op de ISO kan je normaal gezien klikken op "mount" als je VCD hebt, maar dit menutje zie ik dus niet meer)

Ook andere programmas werken niet meer.

Het probleem ligt denk ik aan vista, met hun incompatibiliteit met bepaalde drivers (aangezien ik bij het instaleren van sommige, niet alle, mount software achteraf het typische driver zoekscherm van vista krijg. Hij vind er geen op mijn pc (ookal heeft de setup die er wel ingezet) en online vindt hij ook niets.


Is er iemand die toevallig weet hoe ik dit kan oplossen?


Mvg Azzi :)

dannyma
13 May 2010, 10:22
De kans zal heel super klein zijn dat het dat was werk ook al heel lang mee nooit problemen met gehad en er staan nog andere brandprogjes op die geen conficten maken dus wel eigenaardig mag je wel zeggen .